pondělí 22. července 2013

Nakouknutí...

Dnes mám pro vás jen drobnost - fotografii části čehosi, co jsem právě dokončila. Fotografie jsou staženy a upraveny, ale na napsání blogu si budu muset ještě najít čas.
Zatím ale můžete hádat - jsem zvědavá, s čím vtipným přijdete! ;)

5 komentářů:

  1. Óooooo už takhle to vypadá luxusně, je to naembossovaný, napatinovaný... má to v předu šroubky.... nějaká super krabička, bedýnka, truhlíček... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. ...prostě nějaká steampunková nádhera :-)))...ráda si počkám na odtajnění

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, moc pěkné. Taky bych tipla nějaou krabičku... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky tipuji krabičku :-) Tady tu techniku jsem ještě nezkoušela, jsem zvědavá na článek!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za komentáře a hlavně trpělivost - už na tom pracuji, vydržte! :)

    OdpovědětVymazat