čtvrtek 18. července 2013

Paní, přišlo Vám psaní!

Dnes nepřináším nic v mém duchu - zapatlaného, odřeného, výrazně barevného. :) Naopak! Dnes jsem (aspoň myšlenkami) ve slavnostním, šťastně se usmívám a ráda bych se s vámi podělila o svou radost.
Ehm, ptáte se na souvislost s tím výkřikem v nadpisu? Strpení, chystám se to vysvětlit! :)

Že mi učarovaly papíry z produkce 7 Dots Studia už všichni víte. Pracuji s nimi opravdu ráda nejen díky jejich kvalitě a barevnosti, ale učarovaly mi jejich neotřelé, zajímavé vzory. V těchto dnech jsou na trhu jejich dvě čerstvé novinky - Messy Head a 9th Wave. A právě ta první zmiňovaná mi dnes přišla poštou! Kompletní, celá...a dokonce k ní mám ještě bonus... Zní to nesouvisle? Omlouvám se :), hned to uvedu na pravou míru.
Při příležitosti oznámení uvedení nové sady na trh 7 Dots Studio velkoryse nabídlo svým příznivcům, že ze všech publikovaných komentářů vylosují u každé sady dva, jejichž autoři obdrží celou kolekci darem. Kromě toho budou tito dva lidé ještě kontaktování přímo autorkami zmíněných kolekcí a na základě vzájemné spolupráce vznikne pro ně osobně navržená exkluzivní sada printables. A já jsem měla to obrovské štěstí, že jsem byla vybrána! Kromě toho, že mi dnes poštou přišla krabice ("pizza", znáte to ;)...) s kompletní 12x12 sadou, samolepkami, výseky a 6x6 sadou...


...tak kromě téhle velmi milé zásilky mám ještě v mailu další bonus: Olga Heldwein, autorka celé sady, mi vytvořila "na míru" printables a jsou v mém rodném jazyce! :) (Já vím, angličtina mi problémy nedělá, ale je milé, že tyhle budou srozumitelné naprosto všem mým blízkým.) Navíc jsou "šité na míru" i konkrétní události, při níž je chci použít - při vymýšlení textů jsem měla na mysli travel journal, který z téhle sady chci vytvořit během letošní rodinné dovolené.

Tímto bych ráda ještě jednou Olze Heldwein a celému 7 Dots Studio týmu poděkovala za jejich velkorysost a vstřícnost - děkuji! :)

PS: Kdo mě znáte, možná se zamýšlíte nad barevným laděním téhle sady ... inu, já přemýšlela také. ;) Ale dostaly mne "dřevěné", textové a písmenkové vzory, kombinace sotva znatelného tisku i rukopisu s barevnými přechody modrých a mentolových barev, neobvyklé světlé cákance, vzor cihlové zdi v neobyčejných barevných tónech, typografická písmena i všechny běžné, ale i neotřelé texty využité na doplňkových kartičkách...zkrátka všechny tyhle argumenty rychle a poměrně snadno zvítězily nad růžovou! ;) Navíc ona zmíněná soukromá sada printables je na mou žádot růžová úplně minimálně - díky, Olgo! :D

10 komentářů:

  1. Gratuluji ještě jednou a doufám, že celou sadu užiješ :-) Já ji dnes držím v ruce také a musím říct, že je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. I am happy that you are happy :) xx

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, gratuluji a moc jsem zvědavá na tebou vytvořený projekt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oli. Už se mi něco honí hlavou... ;)

      Vymazat
  4. I cant wait to se what you do with them :)

    OdpovědětVymazat
  5. Garuluji!! Jsem zvědava, co z těchto barev, pro tebe ne až tak obvyklých, vznikne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Mám zhruba vymyšleno, takže to "stačí" zrealizovat. ;)

      Vymazat