úterý 2. července 2013

Steampunkový

Už je to pěkně dávno, co mi padla do oka sada Steampunk Paper Pack od Hot Off The Press. Kdo by odolal! Krásné barvy, spousta ozubených koleček, vzor kovových plátů...
Je to ten typ papírů, co si schovávám a chodím se na ně dívat...ale teď přišel jejich čas!

Poslední týden jsem si doslova hrála  s výseky z TH šablon Fanciful Flight a Sewing Room. Použila jsem všechno možné -  krejčovskou pannu jsem smirkovala, mačkala a znovu smirkovala, barvila inkoustem, pokapala vodou a usušila, nanesla jsem na ni Glossy Accents a na ještě mokrý povrch pokladla plátky slídy a nakonec jsem ještě použila gelové fixy.
Výseky křídel jsem zkombinovala papírové a acetátové - papír jsem několikrát embosovala za horka černým práškem a acetát barvila alkoholovými inkousty. Přidala jsem i mixativ, takže výsledek je krásně "kovový".

A když už jsem si myslela, že složitě vzniklé komponenty JEN spojím hřebíčky a nalepím na nějaký podkladový papír na blok, přišla druhá fáze: ten podkladový papír je krásný sám o sobě...přesto mu "něco" chybělo! :) Začala jsem razítkovat (razítka textová, hodinková, spousta razítek od Kety), embosovat (kovové efekty na okrajích), dolepovat washi pásky a tónovat některá místa inkousty...

Konečně došlo na kýžené spojení základu bloku, podkladového papíru a motivu "polétavce" (pracovní termín ;) ... ).

Ale ten pocit, že "něco" chybí nemizel... A na řadu přišla samolepící písmenka od TH, obarvené dřevěné srdíčko, kovová ozubená kolečka a trojúhelníkové filigrány do rohů (dostala jsem od mého milého muže darem výborné, skvěle držící svorky!) a pak už opravdu jen drobnosti: kovová patentka, samolepící miniperličky a epoxidová písmenka a číslice...

Ale jsem konečně s výsledkem spokojená!



...a zadní desky:


Zemitým a kovovým tónům navzdory je pro mě tahle kreace symbolem rozletu a volnosti v tvorbě (však jsem se taky vyřádila!).

Ráda bych tento blok přihlásila do SSSS challenge "Anything goes".

10 komentářů:

  1. tleskám a rozplývám se...nádherné desky a moc příjemná barevnost

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo dát práce, tolika technik a detailů.... barevnost mě nechává chladnou :-), ale jako celek "krásná precizní práce"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Práce to dalo spoustu, ale bavila mě. ;)

      Vymazat
  3. Wow!!! There is so much going on, on your cover. So many little details you can't catch with only a little glimpse. I'm impressed! (:o)

    OdpovědětVymazat
  4. this is very beautiful. Thank you for sharing and joining in the fun this week at Simon Says Stamp & Show!

    OdpovědětVymazat
  5. Tááák, konečně ho vidím.. A je úžasný! Krásný kousek! Ten bych asi z ruky nedala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lenko. Už má nového majitele... :)

      Vymazat