pondělí 29. července 2013

Velké svatební

Pokud chcete někomu ze srdce popřát, logicky vždy hledáte něco extra, zvláštního, v dobrém slova smyslu vyčnívajícího z davu. Vždycky chcete obdarovaným dát najevo, že jsou pro vás vyjímeční.
Svatební přání jistě takovou příležitostí je.
Před nedávnem jsem byla požádána o přání "svatební, ale bez holubic a labutí, slavnostní, ale přesto nohama na zemi".

Napadaly mě různé varianty, ale nakonec jsem podle popisu životní filozofie snoubenců vybrala krásnou vyřezávanou bílo-zelenkavou čtvrtku od Basic Gray ze série Doilies a craft základ přání - tvoří spolu sympaticky nenásilný kontrast a dá se říci, že i souzní. Detaily rostlinné "krajky" jsem pro větší slavnostnost doplnila o zlaté nalepovací miniperličky a zelenkavé perličky a kamínky... 


Svatební motivy zastupuje dvojice drobných ptáčků v barevně ladících tónech (3D výseky od K&C Company)...



...a výsek ptačí klece od téže společnosti doplněný o výsek snubních prstenů, organzovou stuhu a režnou nit...



Přání je komponované do velkorysého čtverce 20 x 20 cm. Myslím, že se mi podařilo vystihnout mile skromný, ale přesto slavnostní ráz příležitosti, při níž má být darováno. (Vznikla dvě podobná přání - vždcky je lepší, když máte na výběr. :) Jedno už letí do světa (bohužel jsem jej nevyfotila), druhé najdete na Fleru.)



Ať už dnešek trávíte kdekoliv, přeji, aby byl spokojeným dnem. :) 

4 komentáře: