čtvrtek 29. srpna 2013

12 TAGS OF 2013 - August

Už se to skoro stává tradicí, že dělám visačky na poslední chvíli...ale chlácholím se tím, že pořád stíhám. Takže poslušně hlásím, že srpnová je hotová!






Základem Timova originálu jsou razítkovací barvy rozpité na podkladu, razítko s cestovatelskou tématikou, použití masky a dalších razítek a pak už konečné patinování a dozdobení.

Z "dopravních" razítek jsem se rozhodla použít loď, plachetnici. Zdála se mi nejvíce romantická, tedy s nejsilnější vazbou na dobu prázdnin a tak trochu objevných plaveb ve všemožném slova smyslu. S plavbou lodí bez debat souvisí vlny - ovšem nesáhla jsem k razítkům. Na podklad jsem použila velice jemný, subtilní motiv propisotu s motivem vln takřka krajkových, pavučinkových. Ve vodorovné pozici by dle mého působily nudně, proto jsou kolmo, ve vertikále. Právě použití propisotu je již samo o sobě maskovací technikou.




Loď jsem tiskla hnědým Archival inkoustem, vybarvovala různými odstíny Distress inkoustů, akvarelovými pastelkami a detaily jsou zdůrazněny gelovými pery.

Jako detail s textem je použit jeden z "lístků". Jednoduše jsem jej napatinovala a přilepila. Jako kovovou ozdobu jsem tentokrát zvolila pouze širokou průchodku v ladící barevnosti.


Do průchodky jsem nejprve měla v úmyslu uvázat jen jednoduchý provázek. Ale nebyla jsem s ním spokojená, takže ve výsledku jsem zkombinovala tři druhy, tři síly, tři barvy, které se objevují i na visačce - základ tvoří šedobéžový konopný provázek, doplňuje jej lněný krémový (oba jsem ve vrchní části rozpletla, aby byly bohatší) a tmavý akcent zastupuje hnědá režná nit.


Posledním krokem bylo nalepení malého soukromého vzkazu na levý okraj visačky...pevně věřím, že člověk, kterému jej posílám, to pozná.

 

 Ať už proplouváte čímkoliv, ať už se překážky zdají jakkoliv velké, nevzdávejte se a vězte, že nikdy nejste na jejich zdolávání sami! Přeji všem šťastnou plavbu.
 


8 komentářů:

  1. Very beautiful and unique! (:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your comment, my pleasure. :)

      Vymazat
  2. Jéé, ta je super! Moc se mi líbí! Stíháš skvěle, já vůbec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lenko. Zase stíháš jiný věci... ;)

      Vymazat
  3. parádně zpracováno, bezva nápad s propisotem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oli. Nápad s propisotem je Timův - na jedné ze starších visaček ho použil. Ani nevím, jestli jsem ho do té doby znala...myslím, že ne.

      Vymazat
  4. Visačka se mi moc líbí. Působí na mě jakoby v sobě skrývala tajemný příběh.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za postřeh, Mileno. Přimělas mě přemýšlet...

    OdpovědětVymazat