pátek 9. srpna 2013

Journal, pozlátka a těšení se...

Přeji dobrý večer všem návštěvníkům mého blogu! :)
Dnešní článek bude zdánlivě chaotický, složený z rozličných drobností. Všechny spolu ale poměrně úzce souvisí - však uvidíte sami. ;)

První zmínka se týká journalu, v jehož deskách se budou (ano, stále ještě budoucí čas...však si jistě všimnete otevřených spirál, kterými bude po dokončení celý deník svázán) skrývat fotky, zápisky, postřehy a vtipné hlášky posbírané během letošního III. setkání u Kukače. Protože jedním z témat bylo zpracování/využití papíru potaženého kovovou fólií, je nasnadě, že právě tahle technika bude vidět hned na první pohled. Olga a Lenka už avizovaly, že jejich letošní journal bude také ve "zlatém kabátku". Představím  vám dnes moje desky: jsou vytvořeny z kartonu potaženého papírem se zlatou fólií, embosovány, barveny alkoholovými inkousty Letraset a následně jsem vyvýšená místa trochu sbrousila smirkovým papírem pro zdůraznění reliéfu. Barevnost je plně podřízena tropickým teplotám, které v těchto dnech panovaly... ;)


...pár detailů...



Tím ale s pokovenými papíry nekončíme - Olga nám u Kukače předvedla krásnou kytku, kterou jsem také chtěla zkusit vyrobit. Olga pokovený papír podlepila kartonem, já jsem vzala do ruky grundgeboard a Herkules. Lepidlo je to skvělé, ale tady jsem narazila: nesavost obou lepených ploch způsobila, že v rovném stavu sice drží pohromadě, ale jakmile jsem chtěla květinové části vyřezané pomocí Big Shotu ohýbat a tvarovat, papír se od grundgeboardu odděloval. Poučte se z mé chyby :) a vyzkoušejte jiné lepidlo. Budu ráda, když se se svými zkušenostmi podělíte! ;)
Každopádně tři kvítky vznikly. Na středy jsem použila hřebíčky - ladící tyrkysový, temný s černým kamínkem a kontrastní červený - jejich výhodou je skutečnost, že je mohu kdykoliv vyměnit.

 Barvila jsem tentokrát alkoholovými Adirondacky a musím říct, že obě značky inkoustů vycházejí ze srovnání stejně. Můžete je míchat, překrývat, zesvětlovat lihem...
 



Lesklý kov ve spojení s průhlednou lazurou vytváří nekonečné barevné valéry s metalickým nádechem...každý čtvereční centimetr je něčím zajímavý!


No a na závěr jsem si nechala těšení! Těším se samozřejmě na spoustu věcí, ale tou aktuální je příští tvořivý víkend pod taktovkou Olgy. Olga pořádala výtvarné worshopy odjakživa - většinou spojené s tanečním soustředěním pod taktovkou její dcery Evy. Prolnutí tance a výtvarna je vlastně samozřejmá věc - hudba, ladné pohyby, krásné ženy, lehounké látky, blyštivé šperky...to je jeden svět. Nikdy mě ani ve snu nenapadlo se na takový worshop přihlásit: orientální tanec je krásný, ale umím se na něj maximálně tak obdivně dívat! Když mě ale letos Olga oslovila, řekla jsem si "Proč ne?" Budu "páchat své výtvarno" a v oddechovém čase obdivně tleskat tanečnicím, juchů! ;)
Navíc se to všechno krásně obloukem propojilo, protože se sejdeme v místě, které mnohé z vás znají: v Libereckém hostelu Pod Ještědem. Když Irena před lety sháněla místo, kde by mohla organizovat scrapsetkání, Olga jí tuhle oázu klidu poradila a ukázalo se to jako nápad k nezaplacení! Díky, Oli, za všechny - tanečnice i scrapařky! :)

Takže jistě chápete, že se MÁM NAČ TĚŠIT! Čeká nás zajímavý program, podnětná společnost a jsem si jistá, že i prima nálada. 

Přeji všem, ať je před nimi něco zajímavého, byť by to byly maličkosti - i ty se počítají, věřte mi! :)
 

3 komentáře:

  1. Desky jsou parádní, kytky luxusní a moc se na vás příští týden těším :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Óóó, nádhera...také se těším

    OdpovědětVymazat
  3. No, vy teda nezahálíte, ženy:) Já jsem se rozhodla také zkusit journal (po shlédnutí toho Kukač II., cos Petro dala k dispozici k nahlédnutí) a obal jsem také ladila do zlatova. No jen musím nafotit. Pak dám echo. Snad se mi to podařilo.

    OdpovědětVymazat