pondělí 19. srpna 2013

Nabito!

Celý minulý týden uběhl velice rychle (tak už to bývá, když člověk vyskočí ze stereotypu) a ve znamení cestování...
Nejdříve jsme s rodinou a partou přátel turisticky pokořili převážnou část Jeseníku (počasí nám přálo!) a jako bonus přihodili Sovinec, Olomouc, Svatý kopeček nebo Pradědovu galerii...těžko říct, co bylo zajímavější, všechno má svá velká plus.
(Tentokrát jsem nepsala journal cestou, ale poctivě sbírala materiály, zapisovala do notýsku/dárku od Vonverky a chystám se tvořit dodatečně z krásné sady Messy Head.)

V noci z pátka na sobotu proběhl přesun z Moravy domů do Jižních Čech, pár hodin spánku, vybalení trekového vybavení, sbalení výtvarných potřeb a už jsme s Terezou seděly v autě směr Liberec - Olga pořádala výtvarný víkend, na který jsem se dlouho těšila. Ačkoliv jsem zmeškala páteční večerní posezení a sobotní dopolední práci a únava trochu úřadovala, užila jsem si všechno, nač jsem se těšila: komorní, klidnou práci s fajn lidmi, přátelskou atmosféru, příjemné prostředí. Po více jak týdnu jsem si zase ráda ušpinila ruce od barev a vzala do ruky milovaný papír a nůžky. Na všechno bylo dost času i místa, co jsem neměla, vždycky někdo ochotně půjčil (děkuji!) a v neposlední řadě jsem si zas osobně potřásla rukou s několika dosud jen virtuálními milými lidmi. Navíc jsem s radostí (i troškou pýchy, přiznávám) po očku sledovala vedle pracující malé ruce a uvědomovala si, že Terka za ta léta nenápadně okoukala možnosti a použití všeho možného a práce se jí daří...na plátno pracovala poprvé v životě, ale po prvotním zaváhání se rozjela statečně.
Protože jsem nefotila a ostatní (fotograficky podstatně zdatnější) jistě napíší blogy, budu za lenocha - požádám je o dovolení a v případě, že mě neodmítnou sem přidám odkazy.

Tenhle blog vzniká především jako poděkování - nejprve jednoznačně Olze za organizaci (všichni dobře víme, kolik času a energie to sežere!).
Dál je rozhodně třeba poděkovat provozovatelům hostelu - jejich péče a často i trpělivost je již vyhlášená.
Za příjemný víkend vděčím bez debaty dobré společnosti - lidem, se kterými jsem jej strávila. A je jedno, jestli "papírnicemi" či tanečnicemi - bylo fajn sledovat prolínání obou světů a výraz "gumové obrázky", (autorka Líba) je jednou z mnoha perliček, jíž nehrozí zapadnutí! :)
A v neposlední řadě děkuji za všechna blahopřání a dárky k svátku (Lence za "matroš" ;) , Ireně za mléčnou čokoládu). Vlastně jsem si vás, dámy, nadělila k svátku tak trochu všechny a ani v nejmenším nelituji cesty a času - psychicky mám totiž dobité baterky na dlouho dopředu. Bylo mi s vámi fajn. Díky! :)

Edit: přidávám postupně odkazy na blogy - Olga 

9 komentářů:

  1. To muselo být prima. A trochu opožděně všechno nejlepší k svátku:)
    bourek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti. Ano, bylo to moc fajn. :)

      Vymazat
  2. ...ano, gumové obrázky a rybičkovou pomazánku budu mít dlouho v paměti...

    Na journal se moc těším, jistě bude zase vymazlený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rybičkovou pomazánku jsem zamlčela schválně - myslím, že autorka má na tuhle story právoplatný copyright a jsem zvědavá, jestli ten zážitek zužitkuje na svém blogu... ;)

      Na journalu pracuju celé odpoledne (málem jsem spálila maso k večeři!) a "už" mám zpracované dva dny...šnek je proti mně tryskáč! :(

      Vymazat
  3. Je super, že jste si to užili :-) a dodatečně také vše nejlepší k svátku.....

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Jsem ráda, že se konečně známe i osobně! Víkend byl super.

    OdpovědětVymazat
  5. Na Tvůj journal se moc těším. A obdivuju Tě, jak jsi zvládla to úmorné cestování. Já bych to asi nedala. Ale jisté je, že tuhle akci bych si také ujít nenechala ;-) Terezka je šikovná po mamince :-) A gumové obrázky a rybičky jednoznačně vedou! Těším se na Jitčino podání ;-) Moc ráda jsem vás holky viděla. Bylo to super!

    OdpovědětVymazat