neděle 15. září 2013

12 TAGS OF 2013 - September

..a je po prázdninách. Šmitec. S ohledem na mé povolání a věk mých dětí je přechod ze srpna do září u nás poměrně hektická doba. Končí prázdniny, lenivá rána, volný režim. Nastává doba školních povinností, brzkého vstávání a přichází na řadu nutnost každé ráno odhodlaně vystrčit nos ze dveří, byť jsou za nimi čím dál tím častěji mlhy, plískanice a studený vítr...



...a právě tohle jsem se pokusila vměstnat do své zářijové visačky: denní motýli jsou vystřídání můrami vpodvečer, poslední stopy letních jásavých barev mizí pod závojem studené mlhy, krajina se stává snovou.
Pokusila jsem se dodržet všechny Timovy zářijové techniky, postupy a motivy...


...ale přesto jsem si to poupravila po svém - jak také jinak, že? ;)

Motýli a můry...loučení s létem.



Z náznaků barev pod mlžným oparem ještě tušíme doznívající veselé léto...


...ale navrch už mají spíše hnědavé a zlatavé tóny typické pro podzim.



Takže teď už, po uzamčení kapitoly s názvem "Léto", listujeme prvními podzimními dny...ale rozhodně i na nich si každý dokáže najít to pěkné: barvy posledních podzimních květů a korun stromů, vlhkou vůni lesa a ladné křivky křemenáčů, napětí těsně před tím, než rybáři vytáhnou nevod nad hladinu rybníka...

 
 Co máte na podzimu nejraději vy? Přeji všem, aby dokázali každý den najít něco, proč se stojí za to těšit! :)

13 komentářů:

  1. moc jsem se těšila na tvé pojetí...krása

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Petro, to je nádhera :-O můžu vědět čím je dělaný ten spodní popraskaný motýl? Ten je úplně snový :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, je dělaný pomocí masky a Rock Candy. Po uschnutí jsem ho opatrně dobarvovala tekutými barvami tak, aby prasklinkami mohly k podkladu, ale neprobarvily ho úplně a aby tam vznikly ty bílé "bublinky". Pak už stačilo jen akvatelkami a metalickými markery doladit okolí pomocí vodního štětce. A děkuji za milá slova! :)

      Vymazat
  3. Tak to už je vyšší dívčí scrapbooková, takže už zase vím, že nic nevím :-D ale je to prostě nádhera :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak...je to spíš o tom, co mi přijde pod ruku a na rozum. ;) Prostě momentální nápad, žádný zajetý postup. Vymyslíš to, zkusíš a ono to něco udělá. Nic složitého v tom nehledej. :)

      Vymazat
  4. No to je fakt, že to nic složitého není :-D už jsem si vyhledala co je to Rock Candy a ještě mrknu na metalické markery :-D vodní štětec a akvarelky znám :-D
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, fixy nebo rolery s metalickou barvou (s kovovým nádechem). ;)

      Vymazat
  5. Je krásná! Moc se mi líbí ta barevnost, přijde mi to takové jemné a lehounké :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Visačka je perfektní. Dlouho jsem ji podrobně sledovala a taky mě zaujal ten motýl v levém dolním rohu. Hodně zajímavé je i originální olemování celé visačky. Celkově krásně vystihuje nápis na visačce. Krása.

    OdpovědětVymazat