neděle 29. září 2013

Andělské visačky

Já vím, já vím...je podzim a já tady pořád mávám něčím vánočním... Ale chystá se jedna prima akce, na kterou se chystám. Nebojte se, dám vám včas vědět, jen co bude všechno oficiálně zpřístupněno! ;)

Zatím vám nabídnu bleskovou ochutnávku andělských visaček.
Tyhle filigránové filcové andílky už mám doma více než rok a nechtěla jsem se s nimi rozloučit, ale nakonec jsem našla důstojný způsob, jak je pustit do světa: z "perníkové" kraft čtvrtky (použila jsem tyhle) jsem vyrazila visačky o rozměrech 4,5 x 7 cm, bílým práškem naembosovala ornament a přilepila anděla.
Pomocí kleští Crop´A´Dile jsem každé visačce vyrobila dirku a do ní provlékla krásnou červenou stuhu s bílými spirálami - ty krásně navazují na podobný motiv na visačce. A bílá subtilní linie do třetice - dvojitá rozevlátá mašle z bílé režné niti!
Neskromně musím říct, že se mi tyhle visačky líbí... :)



Přeji všem pěkný zbytek větrné neděle.
PS: Byli jste už letos pouštět draka? ;)

5 komentářů: