čtvrtek 31. října 2013

12 TAGS OF 2013 - October


Za pět minut dvanáct, že? ;) Ale stihla jsem to!

Když se blížil začátek října a den, kdy Tim Holtz měl zveřejnit visačku pro tento měsíc, bylo na 99% jasné, že se objeví téma halloweenského svátku. Sice ho nezatracuji a nějakou dýni vždycky u vchodu touhle dobou máme, ale na druhou stranu neběháme v maskách po sousedství nebo nepořádáme oslavy v tomto duchu. Zkrátka to není náš svátek. Tim nezklamal a jeho práce je černo-fialovo-oranžová, třpytivá a plná strašidelných motivů.

DSC07003 

Dlouho jsem práci odkládala a přemýšlela, jak dodržet co nejvíce podmínek a přesto si visačku (opět...) udělat po svém...nebudu dlouho zdržovat:
Podklad tvoří lesklý, alkoholovými inkousty nabarvený papír doplněný otiskem textového razítka. Dotónovaný je polštářkem razítkovací barvy přes výseky květin. Okraje visačky jsou orámovány černou washi páskou s motivem negativního písma.
A dál?
Ok, dýně tam je ;) ...je to jednoduchá skládačka z oranžových oválů. Okraje jsou patinované Distress inkoustem, celá je pak přestříknutá vodou a vysušené kapky vytvořily sympatickou patinu. Odstřižek zeleného papíru a kousek zeleného drátku obstaraly stopku a úponek.


Před vchodovými dveřmi mám v květináči krásně fialově kvetoucí podzimní astry...takže další motiv byl jasný: fialové květiny. A přestože nejsem velkým přívržencem třpytek, přidala jsem na krajkové papírové výseky jejich tmavou, šedo-černou variantu.


A zbývá vrchní část - dirka zpevněná černou průchodkou a stuhy a nitě...prim hraje průhledná puntíkovaná stuha - barevně tvoří třetí, nejsvětlejší a tedy barevně nejlehčí stupeň k papírovým nalepeným květům, doplněná je černou lístkovou stuhou, černou tylovou a temně zelenou altasovou. Těch jsem použila jen kousky, abych stejnými barevnými akcenty vyvážila tmavý rámeček a zelenou stopku. Světlejší zelená režná nit svou barevností i subtilností odlehčuje celou vrchní část visačky.
Nápis jsem nepoužila ve spodní části a na světlém podkladu, nýbrž v levém horním rohu - jsou to Timova samolepící malá písmenka. Bílá, na černém podkladu...háček a čárku jsem doplnila bílým fixem.


A je hotovo! :) Než se říjen překulí
do listopadu budu mít pro tentokrát splněno.


Přeji vám pěkný poslední říjnový večer.

 


5 komentářů:

  1. Nádherná visačka, Petro. Moc se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  2. Šalamounsky ses s tím vypořádala, bezva...já tentokrát to nedala ani poslední den...stále nepřicházelo řešení, protože jsem nechtěla žádné kostlivce, sůvy a čárymáry...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oli. No právě - jak tam ten říjno-listopad dostat a nedostat... Mám ráda naše Dušičky pro jejich klidnou důstojnost a pokojné smíření se. Nechce se mi z tohohle období dělat maškarádu.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat