čtvrtek 24. října 2013

A co vy? ;)

Dnes mám pro vás jen rychlé nakouknutí...a pár všetečných otázek. ;)
Celý minulý týden jsem přemýšlela, jaké přání udělám do Lenčiny říjnové soutěže ... a vymyslela jsem ho! S plody, barvami, trochu jsem si to ztížila technicky...a když už jsem měla skoro hotovo, došlo mi, že jsem ZAS (!) nesplnila požadované podmínky (jj, podmínky jsou pro mě mor!).
Takže moje krásné, vymazlené přání je, mírně řečeno, mimo mísu! :D Ok, neva. Stejně se mi líbí. (Ukážu vám ho někdy jindy, ano? ;) Potřebuji ho nějak rozumně nafotit...)

Ovšem považovala bych sama sebe za sraba, kdybych se nepokusila to přesto rozlousknout...a dala jsem se do práce. Dnešní fotografie je zatím jen "hádací": uhodnete, nač jsem potřebovala tyhle pomůcky, jaký příspěvek do zmíněné soutěže nakonec vznikl? Stačí trefit motiv plodů, jejich název.  Docela by mě zajímalo, jestli to zvládnete - abych vás trochu motivovala, nabízím, že prvnímu člověku, který se strefí, své přání pošlu (samozřejmě na mé náklady).

A dotaz č. 2: jaký motiv plodu jste použili pro Lenčinu soutěž vy? Je požadováno ovoce či zelenina...co preferujete?

Jsem zvědavá, jaké odpovědi se mi sejdou...jdu se na to vyspat. Dobrou noc! :)



9 komentářů:

  1. :-) já bych to tipovala na Hroznové víno ... zatím na výrobu přáníčka jen pomýšlím, zatím jsem nerealizovala... v hlavě mě napadlo jablko nebo hruška .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, pospěš! Uzavírka je dnes (v pátek 25. října) o půlnoci - neošiď nás o své zpracování.
      A bohužel, hroznové víno to není. ;)

      Vymazat
    2. :-( aha nevím proč mám v kalendáři zaznačený konec v neděli :-( tak to je škoda. Krásné jeřabinky jsi vytvořila

      Vymazat
  2. Tak já typuji kaštany nebo žaludy:-)))
    Máš super stránky, chodím často nakukovat. Já netvořím, jen se kochám. Díky za inspirace, monikaht.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Moniko. I "nakukovači" jsou vítáni s otevřenou náručí. :)
      A kdepak - ani kaštany, ani žaludy. :)

      Vymazat
  3. :-)))...po ránu namáhat mozkové závity...malé červené...že by jeřabiny?

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že to budou Petřiny oblíbené hrušky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě napadly jeřabiny, bezinky asi spíš ne....
    bourek

    OdpovědětVymazat