pátek 25. října 2013

Odměna :)

Dobrý večer.
Musím vás, dámy, pochválit - snažily jste se! Na otázku v mém posledním blogu týkající se nápovědové fotografie "co že jsem to vymyslela za plody?"...


...jste mi nabídly spoustu odpovědí. Vážím si času, který jsem přemýšlení i psaní odpovědi věnovaly. Olga dokonce trochu hudrovala, že musí hned po ránu namáhat mozkové závity... ;)

Pravdu měly ty z vás, které vsadily na jeřabiny - máme jich před domem krásnou alej, ráda se na ně dívám. A právě jeřabiny první zmínila...TRAMTADADÁÁÁÁ...Olga! Blahopřeji. :)

Jak jsem slíbila, tak učiním - pošlu zmíněné přání Olze. A vám někdy v budoucnu nabídnu pohled na celou větvičku (což teď ještě z pochopitelných důvodů nemohu).
Co ale mohu je pozvat vás nakouknout na něco jiného - na "věncová" přání na Lenčině blogu. A můžete mi tam rovnou pomoci rozlousknout malý "mašlový" problém...




Těším se na vaše názory! :)

4 komentáře:

  1. Petro, krása, já bych dala přednost s mašlíičkou nahoře, je takové výraznější.

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, Mileno, díky za názory - já bych se asi taky klonila k "horňákům" ;), protože mi pak ten věnec přijde ucelený. Jenže ta dolní varianta zas věnec krásně "zatíží" a v tu chvíli zapřemýšlím, jestli raději takhle... Jsem zvědavá, kolik lidí se shodne na které variantě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé...děkuji...ale jak mi nefungoval mozek, napověděl mi ten den fler: otevřela jsem ho a mě to úplně bacilo do očí: přece co je malé červené? Byl jeřabinový top...

    A nová otázka? Oboje dobré, ale spíš se kloním k mašli nahoře...

    OdpovědětVymazat