neděle 13. října 2013

Pro elegána

Nevím, jak vy, ale já se většinou nad zadáním "udělej mi, prosím, přání pro muže" docela zapotím. Obvykle sonduji, jaké má zájmy, oblíbenou barvu atp., to ale není samospásné.
Slušně jsem tedy požádala o pomoc obrovskou studnici nápadů - Pinterest. ;) Ani v nejmenším se netajím tím, že tam občas nakouknu. A přítel Pinterest mě nenechal na holičkách a poradil. Stačilo popostrčit a nadhodit téma, rozvržení nebo naťuknout barevnou kombinaci a moje fantazie se rozletěla.

Vzala jsem do ruky jeden ze svých oblíbených "pozaďáků" (velkých razítek vhodných na razítkování celé plochy pozadí přání o formátu A6) - Large Canvas Stripes. Jeho vzor trochu evokuje ložní prádlo (prostě peřinu :D...), ovšem tentokrát bylo jeho úkolem něco úplně jiného. Za pomoci safírového embosovacího prášku jsem na tmavě modrém papíře vytvořila pruhovaný vzor tón v tónu a papír ořízla do požadovaného tvaru.
Pomocí téhož prášku a razítka "gratulace" od Kety jsem pak vyrobila na světlejším podkladu cedulku.
A pak už jen stačilo použít šedý podkladový a kousek bílého papíru, "přišít" dva knoflíčky a vše zkopletovat...


...a na světě byla pánská elegantní přání. Nejsou nijak složitá, jen je třeba si vyzkoušet, jak širokou chcete "manžetu", jak velké knoflíčky je vhodné použít a jaký tvar by měla ideálně mít "kravata" (doporučuji udělat si náčrt či "střih"). 

 


Jako základ jsem tentokrát použila šedý papír, aby vznikl barevný rámeček ladící s použitými tlumenými tóny přání.


A pokud se mnou budete mít trpělivost, v příštím blogu vám ráda ukáži další typ pánského přání. :)
Přeji pěkný večer.

PS: Pamatujete na modré pruhované motýlky? ;) Ano, vznikli z odstřižků z "kravat"... :)

8 komentářů:

  1. Tohle vždycky obdivuju - hotové to vypadá tak jednoduše, ale vyrobit a hlavně vymyslet to...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nj, já taky sáhla po nápadu, který už tu jednou (nejspíš víckrát) byl. Ale dá se to všelijak upravit a předělat k obrazu svému a jakmile jednou víš, jak na to, jde to samo. ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji. :) Byla to prima práce, bavila mě.

      Vymazat
  3. Moc pěkná přáníčka. S pánskými taky bojuju. Teď už vím u koho se inspirovat. Ještě jednou krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S chlapama je všechno těžký, dokud člověk nevykoumá, jak na to. ;)

      Vymazat