čtvrtek 21. listopadu 2013

Krásný odstín hematitu

Hematit jako kámen mě vždycky magicky přitahoval...ten kovový lesk a zároveň tmavá, tajemně elegantní barva mi učarovaly. Když jsem ve scrapovém světě narazila na embosovací prášek v tomto odstínu, byla to láska na první pohled. A právě po tomto prášku jsem sáhla při povrchové úpravě výseků na svůj zatím poslední blok.

Jako podkladový papír jsem použila tmavý, takřka jednobarevný šedohnědý, aby na něm cokoliv lesklého či barevného vyniklo. Výseky z TH šablony "Caged Bird" a jeden z rámečků z šablony "Tag & Bookplates" jsem vyřezala z 2mm lepenky a pak už to byl koncert pro VersaMark, embosovací prášky a horkovzdušnou pistoli. Hematitový prášek mám od firmy Stampedous! a krásně šťavnatý Rich Red od Ranger.

Doplnila jsem je jen zlehka lepícími perličkami a hřebíčky s perličkou, vše v barvě slonové kosti.


Na spirálu jsem pak už tradičně navázala pár barevně ladících vláken, šňůrek a stuh...


...a bylo hotovo! :)


Přeji vám pěkný večer.


2 komentáře:

  1. Ta barva hematitu musí být úžasná!! Jsem naprosto fascinovaná tím, že šlo z 2 mm lepenky vyřezat na Big Shotu! Jaké šablony vyřežou 2 mm lepenku?? BigZ?? Úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Moniko, ,,Bigzka" zvládne i silnější materiál. :) A ano, hematit je krásně kovově temně lesklý. Děkuji.

      Vymazat