středa 20. listopadu 2013

Sněhulí se, sněhulí...

Kdepak, nezbláznila jsem se. ;)
Jen jsem při  všech těch předpovědích sněžení chtěla být připravená a vyrobila jsem čtyři sady ,,sněhuláčích" přání - dvě se světle modrým a dvě se svěže zeleným podkladem.
Velký pomocník Big Shot dodal sněhuláky a já už jsem pak obstarala to ostatní. To máte natištění vloček na podklad, patinování sněhuláka, vybarvení nosu, nalepení, připevnění knoflíků, ,,naražení" klobouku na hlavu, nastřižení šály, zatavení konců proti třepení, nalepení na krk... (schválně, který výborný klasický český film se vám vybaví? ;)...)

A výsledek? Zástup sněhuláků vyhlížejících...hm...tak schválně: co myslíte, že vyhlížejí??


Přeji pěkný večer a těším se na vaše návrhy a nápady! :)

4 komentáře:

  1. Že by snad vyhlížely konečně ten sníh? :) A film je prostě klasika "Na samotě u lesa", u nás doma jeden z nejoblíbenějších :) Jinak přáníčka moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sníh už se taky těším, taky vyhlížím. :) A film, vidím, hned správně naskočil. ;)
      Za pochvalu děkuji. Těším se, že udělají někomu radost.

      Vymazat
  2. Já bych řekla, že vyhlížení jaro :-DD Ty krátké dny nejsou nic pro mně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro ještě neee! Těším se na zimu, sníh, Vánoce... Krátké dny jsou protivné, uznávám - je to něco za něco. ;) Vydržať!

      Vymazat