sobota 7. prosince 2013

Poslední dobou...

Asi to tak máme všichni - prosinec je trochu hektický, jak se toho v posledních dnech roku snažíme ještě hodně stihnout.
Na stole mi chvíli leželo pár dodělaných kousků a nějak jsem nebyla schopná najít čas je vyfotit a představit veřejnosti. Určitou měrou se na tom podílelo o typické počasí skoupé na světlo, ale nerada bych to svalovala jen na něj. :)

Pokusím se vypočítat to nejdůležitější a to, co vynechám, vás mrzet nemusí.

Vzniklo několik krabiček na sety svíček a zápalek, které jsem obšírněji představila na blogu Lena-Art.



 
Těší mě, že měly velký úspěch a všechny už mají nové majitele. :)

Dalšími (nejen) vánočními pozornostmi z mé dílny jsou sváteční obaly na čokolády - dobroty, kterými nikdy neurazíte nikoho bez rozdílu věku. ;)

Ještě jich pár mám, nakoukněte...

Předposledním příspěvkem byly tři bloky, na nichž jsem si procvičila potahování desek a vázání Zutterem:




A nakonec maličkosti, skoro bych řekla vymazlené - bylo to takové dlouhé a radostné hraní si s papírem. Testování, co vydrží, co vznikne, jaký postup bude nejzajímavější... Samozřejmě, že zdaleka ne všechny si dovolím ve výsledku představit veřejnosti - některé byly pouze cestou, která nevedla k výsledku, s nímž bych byla spokojená. Ale i ty jsou důležité - dozvíme se, že musíme jít jinudy, pracovat jinou technikou, použít jiný materiál.
Výsledkem je limitovaná edice, dvě sady visaček s velmi jemným, osobitým, zemitým designem. Jsem na ně tak trochu neskromě pyšná...opravdu se mi líbí nejen vzhledově, ale jsou sympatické i na dotek.

http://www.fler.cz/zbozi/specialni-visacky-ii-4600364

http://www.fler.cz/zbozi/specialni-visacky-i-4600346?pos=1

Pro dnešek se s vámi loučím s přáním příjemného večera. :)



4 komentáře:

  1. Krásné projekty! Ten nápad se svíčkami a washi páskami je bomba!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, díky. Ale je třeba říci, že nápad se svíčkami oblečenými do proužku papíru není můj - třeba Keta dělá každoročně svíčkové adventní kalendáře, je to krásná tradice.
      Nicméně krabičku jsem poctivě vymyslela, to ano. :)
      Pěkný advent! :)

      Vymazat
  2. Nádherná práce. Mně se nejvíc líbí ty visačky a pak bloky!
    Hezký večer. Martina

    OdpovědětVymazat