středa 18. prosince 2013

Přání...

...jak říká jedna milá dáma (zdravím kousek za Prahu ;)...), někdy se stane, že ,,nápady létají vzduchem". Znamená to, že dva (případně více) lidí napadne ve stejnou dobu totéž. Pokud to pak i zrealizují a zveřejní (třeba na blogu, že), dostane ono sjednocení myšlenek hmatatelnější podobu.
Pettie v úterý zveřejnila na blogu HuráPapíru postup výroby tzv. Center Step Card. Jednoduché, neotřelé, působivé. :) Její vánoční lelegance nemá chybu.
Je to pár dnů, kdy jsem tento typ přání posílala mé (dnes už stálé) zákaznici - zveřejnit ho ale mohu až teď, kdy je předáno a nic nevyzradím. ;)
Přání bylo k narozeninám, pro dámu zralého věku. V zadání zazněla pudrová, béžová, starorůžová, zlatá barva, romantické prvky - např. květiny... Zvolila jsem vanilkově-smetanový základ, drobný květinový vzor v pudrové barvě a pak zdobení květinami.


Využila jsem acetátové výseky gerber, hmyzu a rámečku, vše připevnila kovovými hřebíčky nebo lepícími tečkami a některé části jsem nechala přečnívat ,,volně do prostoru".

Zlatavé lesklé části si při focení dělají, co se jim zachce... ;)


Zároveň s dámským jsem posílala i jedno pánské přání - pro mladého muže, kterému se dovnitř přání mělo podepsat více lidí. Do ,,leporela" na přední části zadavatelka po doručení vlepila fotografie a na připravené kartičky vepsala oslavencovy vlastnosti, kterých si na něm cení.Využila jsem nevšedních svěžích barev papíru z francouzské kolekce New Age od Infocrea.



Leporelo bylo po složení převázáno žloutkově žlutou stuhou do podoby balíčku...


Doplněno nalepovacími enamelkami a nápisem...


A celkový pohled je zde:


Doufám, že přání udělala radost a oslavy se vyvedly. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat