pondělí 2. prosince 2013

...s lebkou, prosím...

To mi takhle jednoho dne přistálo v poště přání na výrobu bloku s lebkou. Nic veselého, napadlo mě. Jenže to přání mělo pokračování: s lebkou milou až rotomilou, důležité jsou barvy - tyrkysová, černá a červená, je nutné tam vměstnat ještě nějaká srdce, korunky, křídla...

Znáte mě. Víte, že tohle není můj styl. Ale ta výzva mě lákala! Zas jedna neprozkoumaná cesta...tak hurá na ni! :)

Základem je podlouhlý formát spirálou vázaného bloku (taková štíhlejší verze A5). Tyrkysovo-bílé puntíky jako základ. A na ně jsem pak vrstvila papír, občas šepsované plátno a grungeboard - úžasný materiál, který se na jednu stranu nechá ochotně barvit razítkovacími barvami, fixy, tuží, ale i embosovacím práškem za tepla, nechá se prošít či jinak děravět a střihat, na straně druhé ale díky své pružnosti zvládne bez problémů ohnutí (a ochotně se bez poškození vrátí do původní polohy) a netrhá se.
To vše jsem dala dohromady lepením, ručním šitím a svorkováním.
Když jsem pátrala po těch správných podkladových papírech, hledala jsem kromě jednobarevných i nějaký vzorovaný a oko mi padlo na jeden z poměrně romantické kolekce ,,Dreamer" - barevně byl zkrátka pro tuhle příležitost ,,jako dělaný"!

Vyzkoušela jsem si zase něco jiného, pro mne relativně nového a zjistila jsem, že mě to baví. Výsledek posuďte sami...




1 komentář: