neděle 29. prosince 2013

Vánoční visačkový swap

Vítejte.
Stejně jako minulý rok, i tentokrát se Olga chopila pomyslného pořadatelského žezla a vyhlásila Vánoční visačkový swap. S dostatečným předstihem. Schválně jsem hledala, abych si nevymýšlela a oficiální datum vyhlášení bylo 11. září, pak už se jen dolaďovaly detaily.

Fotografii celé kolekce nechám na organizátorce - je to takové nepsané pravidlo a její právo. ;)
Dnes vás seznámím se svou visačkou. Přemýšlela jsem o ní dlouho, ale v jednom jsem měla jasno: chci s její pomocí nějak potlačit předvánoční shon, nervozitu, stres. Chci naopak vyzdvihnout těšení se, radost a chtěla bych, aby ono pověstné ,,veselé Vánoce" nebylo jen prázdnou frází, klišé, které lidé bez rozmýšlení vypouští z úst. Mrzí mě, že mne někdy dostihne pocit, že právě to veselí se z vánoční atmosféry nějak vytrácí a moc ráda bych to pomohla nějak vrátit. Nemám kouzelnou hůlku, nemám prsten pana Viga, neumím dělat zázraky na počkání...ale přesto se mohu pokusit vykouzlit někomu na tváři alespoň na chvilku úsměv. :)
Radost jsou pro mne hlavně a především barvy - veselé, jasné, netlumené. Na barevně neutrální základ craft základ visačky jsem nepravidelně umístila několik jásavě barevných papírových ,,krajek". Přesnost zde neměla místo - když veselí, tak roztančené! :)
K vánoční době patří sníh, tedy hlavním symbolem jsem zvolila sněhovou vločku. Bělostnou. Velkou, výraznou. Potiskanou dalšími menšími vločkami v modrém odstínu.


A protože jsem chtěla přidat něco na jemnění, co by ale bylo současně podobně bezstarostné, jako dosud použité komponenty, zvolila jsem šití - ruční šití režnou bílou nití. Pěkně jednu po druhé jsem visačky brala do ruky, na pěnové podložce jsem velkým šídlem každé z nich po celém obvodu propíchala dirky a pak vzala do ruky jehlu, navlékla dlooooouhou nit  a šila a šila. :)



Pak mi chvilku trvalo, než jsem našla přesně to, co jsem potřebovala: barevnou, veselou a přesto jednoznačně zimně-vánoční stuhu. Provlékla jsem ji jednoduchým způsobem dirkou v horní části a bylo takřka hotovo.


Do horní části jsem ještě přilepila vlaječku s letopočtem a letošní vánoční visačky byly kopletní:



Jistě snadno spočítáte, kolik dam se letos výměny zúčastnilo. Ráda vám tedy prozradím, že v dohledné době se jistě můžete těšit na příspěvky na spřátelených blozích organizátorky Olgy a ostatních šikovných dam Lenky, Kláry, Veroniky, Ireny a Marušky. Každopádně mohu prozradit už teď, že se máte (opět!) nač těšit - tahle kolekce nepostrádá milý vtip,jemnou romantiku, příjemné pobídnutí ke snění, lehký nadhled,  neuvěřitelnou preciznost, propracované a rafinované detaily, nádherně laděné odstíny vzájemně souznících barev i technické fígle a vychytávky. 
Všem šesti autorkám děkuji za čas a vynaložené úsilí - v předvánoční době si obojího cením dvojnásobně. Bylo mi ctí se s vámi tohoto swapu účastnit a pevně doufám, že vás má práce nezklamala. :)
 
 

3 komentáře:

  1. Zhmotnit veselí a radost se ti opravdu povedlo...při otevření balíčku byl první reakcí úsměv a slova: jé, to je krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně barevné!!!! Skvělá kombinace barev :-) Přeji krásný nový rok, J.

    OdpovědětVymazat