pondělí 6. ledna 2014

Mrknutí druhé

Pamatujete na první mrknutí? Měl to být takový maličký začátek, lákadlo... A všechno se to seběhlo tak nějak rychle a dnes už je po lákadle. :)
Asi bych to měla vysvětlit, že?
Před Vánoci jsem byla požádána o pár notýsků v nějakém zajímavém kabátku. Byla to hektická doba a přiznávám, že priority byly rodina, sváteční nálada a v neposlední řadě narozeniny naší dcery. Proto, třebaže odmítám nerada, odsunula jsem zodpovědně papírování až na období mezi svátky. Jednak nerada něco šiji ,,horkou jehlou" (je to pak znát) a navíc jsem se na tu práci těšila a chtěla jsem si ji užít. :)

Když pak nastaly pohodové, klidné dny volna, mohla jsem si ve chvilkách klidu ,,hrát" se svým milovaným papírem - tehdy, když rodinka ráno ještě spokojeně vyspávala nebo se během dne bavila bez nutnosti mé přítomnosti...
Ráda jsem se probírala papíry a ozdobami, zkoušela kombinace, ladila poslední drobnosti na ozdobu...
Vznikla pěkná hromádka...vlastně několik hromádek ,,překabátěných" notýsků. A dnes už nemám ani jeden...jsou na cestě za novými majiteli. :) Snad jim udělají radost.




Z velké části jsem použila papíry z kolekcí My Mind´s Eye a K&Company.  A pak, když byly notýsky ,,oblečené", sáhla jsem po překrásných papírech od Graphic45 - Old Curiosity Shoppe a Botanicabella hrají prim, ale pár drobných motivů je i z jiných kolekcí. K nim už jen tu a tam stuha, nalepovací perlička či kamínek nebo zvýraznění vrstvou Diamond Glaze... Motivy na papírech byly ale dostatečně nosné a i s ohledem na praktickou stránku jsem zdobila jen střídmě.
A to je vše. :)
Teď už jen pár ukázek.











A to je vše.
Tajemství přestalo být tajemstvím.
Přeji všem krásný večer! :)


10 komentářů:

  1. Páni, Péťo! Jeden je krásnější než druhý! Opravdu se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za milá slova, Moniko. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, krásné a ještě jednou gratuluji! ;o) A mým favoritem je ten úplně poslední :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Ta lady je úplně prťavá, ale krásná sama o sobě!

      Vymazat
  4. Ty brďo, paráda, fakt! Jsi moc šikovná! monikaht

    OdpovědětVymazat