pátek 31. ledna 2014

Zelený blok

Dnes vám krátce představím blok, na němž jsem pracovala pár dnů.
Fešák s černou spirálovou vazbou...


...desky jsem potáhla zelenkavým papírem...


...a pak brala do ruky na přeskáčku různá razítka a masky...



...a fixy, akvarelové pastelky a vodní štětce...


...a moc mne bavilo vrstvit jednu poloprůhlednou vrstvu na druhou a dívat se, jak dohromady vytvářejí na původně jednobarevném, jen puntíky ozvláštněném podkladu něco nového, organického...


Hotovo. Zelenáč je na cestě do světa. :)
A já končím svůj blog o bloku a přeji vám všem pěkný den. :)




2 komentáře:

  1. Tap, je to velký fešák. Nebudu rozepisovat, co se mi na něm líbí, protože se mi na něm líbí úplně všechno a moc by se mi líbil u mě na stole. Ale tam, kam jsem myslela že půjde ho nevidím. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mileno. Není ,,tam", máš pravdu - byl dělaný pro konkrétního člověka. Ale Tvá slova mne těší. :)

      Vymazat