čtvrtek 27. února 2014

Abecední záložky

Před časem mi jedna milá paní napsala prosbu o vytvoření sady záložek - rohových, vzhledem starobylých, s jednotlivými písmeny abecedy a...relativně malých: cca 5 x 5 cm. Drobečci... ;)

Bylo mi jasné, že písmena nechci jen tisknout, ale embosovat. Vybrala jsem vhodné barvy papírů (měla to být podzimní paleta), připravila razítka, embosovací prášek, pistoli...a pustila se do práce. Spotřeba materiálu byla sice menší než u jiných záložek, ale o to větší ,,piplačka" to byla...ty malé kousíčky papíru občas poskakovaly jako živé - při ohýbání a uhlazování přehybů jsem si vzpomněla, jak jsme coby děti skládali papírové žáby. :)

Nakonec po všem tom měření, střihání, ohýbání, embosování, patinování alepení vznikla maličká hromádka šestadvaceti záložek...vešly se do dlaně, do kompotové misky...


Ale nabnídnu vám i trochu lepší pohled. :)



 A ještě jedna detailní:


Jsem ráda, že nová majitelka je spokojená. V takových chvílích si vždycky uvědomím, že to je ten pravý důvod, proč se snažit, zkoušet a učit se z vlastních chyb: aby měl někdo radost! :)

Přeji všem dobrý pocit z odvedené práce - ať už děláte cokoliv. :)

5 komentářů: