pondělí 10. února 2014

February - 12 Tags of 2014


Snad mi to nebude mít Tim za zlé, ale jeho únorová visačka povážlivě zacloumala mým rozhodnutím zvládnout všech 12 příspěvků do téhle ,,hry".
Sice jsem tušila oslavu svátku sv. Valentýna (změna by byla příjemná...), ale kombinace obrovského ČERNÉHO obdélníku s třpytkovým srdcem pro mě byla nepřijatelná. Technika připomínající školní tabuli a křídu se mi ani trochu nelíbí a kdo mě zná, ví dobře, že ani s třpytkami nejsem kamarád.
Nechala jsem si pár dnů na rozmyšlenou a pak jsem se rozhodla: dobrá, pojedu dál, ale po svém! (Nic nového, že?)

Základ jsem zvolila červený, embosovala jsem srdíčkovou šablonou a pak jsem celou visačku jen zlehka ,,pocukrovala" průhledným práškem - bez lepidla. Potřebovala jsem na ni dostat jen tu a tam zrnko... Zatavit jsem tedy musela zespodu, jinak by mi drobounký prášek odletěl. Ale vyšlo to. (Škoda, že tenhle efekt se mi nepodařilo zachytit na fotce - je znatelný jen při lehkém pohybu visačky na světle.)

Pak jsem nejprve opatinovala okraje celé visačky aplikátorem s tmavě hnědou Distress Walnut Stain a pak, pro zdůraznění embosovaného motivu, jsem přímo polštářkem naplocho koužila po celé ploše - dosáhla jsem toho, že vystouplá srdíčka mají tmavší okraje a světlejší středy. (Pokud bych použila váleček s barvou, nanesla bych jednolitou vrstvu.)

Motivy jsem se rozhodla dodržet, ale trocha obměny neuškodí - srdce ano, ale černé s bílým nápisem. Zvolila jsem anglický "You are one of the reasons why I smile" - není to prvoplánová, růžově zabalená láska...cítím v tom mnohem víc.
Kovovou borduru jsem vytvořila z hliníkové fólie - embosované a patinované černým Letraset inkoustem, tvarované okrajovou raznicí. Použila jsem ji ve dvou vrstvách, aby byla bohatší. Zjemnila jsem ji ještě ovázáním visačky bílou režnou nití uvázanou na mašli.
Jako šíp mi výborně posloužila Ketina chipboardová šipka embosovaná stříbrným metalickým práškem.


,,Vypuštěním" černé cedule jsem získala místo v horní polovině visačky a tam jsem si naplánovala washi pásky v bílo-černé kombinaci. Konečně se mi hodila široká s nápisem LOVE a kromě ní jsem sáhla po univerzálních puntících a oblíbeném hudebním motivu. Utržené okraje jsem ledabyle přicvakla kancelářskými sponkami, aby se motiv stříbrvé barvy opakoval i v dalších částech celé plochy, do otvoru jsem dodala stříbrnou průchodku a do ní provlékla červené a černé stuhy s akcentem bílé + opět uvázala mašli z bílé nitě.


A to je vlastně všechno. :) Mám hotovo.


Pochlubte se, kdo z vás už také únorovou má? Zatím vím o jedné krásně romantické (Olga nezklamala!) a jsem si jistá, že se vás na ni chystá víc Moc se na vaše pojetí těším! :)

8 komentářů:

  1. Ani ty jsi nezklamala...moc jsem se na tu tvoji těšila a dočkala jsem se - díky! Máš jako vždy precizní popis i provedení,

    OdpovědětVymazat
  2. A ta ozubená krajka, ta je teda super... Luxusní kousek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mě se ta Tvá taky líbí. ;)

      Vymazat
  3. wonderful adaptation of the original tag. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Great take on the challenge. Love your border.

    OdpovědětVymazat