čtvrtek 6. března 2014

March - 12 Tags of 2014






Takže březnová...tahle Timova razítka nemám. Mám jinou sadu pírek, jiná vajíčka, jiné hnízdo. Motivy bych měla po kupě, ale v jiném provedení a hlavně v jiné, naprosto se nehodící velikosti. Neva, s tím se poperu. ;)

Postup jsem zachovala a dodržela do puntíku, jen se mi ta světlounká varianta nelíbí. Jako podklad pro další práci je pro mě jistě použitelná a nejspíš po ní v budoucnu sáhnu, ale teď je mimo můj zájem a předkládám vám výraznější verzi.
Pírko bylo dílem okamžiku - jedno velké ze sady silikonových razítek jsem pomocí Distress inkoustů  otiskla do levé části.
Kropenatá vajíčka mám, leč maličká...vystřihla jsem si tedy šablonu z papíru, přes ni přitiskla rovnou polštářek šedavého Distress, pomocí násadky štětce nanesla různě velké tečky hnědého inkoustu a akvarelovou barvou už jen dotónovala namodralé okraje. Hotovo. Protože se mi plocha zdála prázdná a málo jarní, potiskla jsem ji ještě motivem ratolestí svinutých do věnce - tady se druhý otisk (tzv. second generation print) výborně hodil.
Washi pásky jsem použila také, jen mají jiné rozmístění - ,,vzletnou" hudbu ;) jsem nalepila do vrchní části, text níže, až pod vajíčko.


V horní části visačky jsem do dirky uvázala krémovou kropenatou a šedavou průhlednou stuhu - obě barevně či vzorově korespondují s vajíčkem.
Efektní přízi laděnou do oranžova, která obě stuhy doplňuje, jsem vzala do ruky proto, že oranžový barevný akcent jsem se chystala pro rozjasnění použít i na spodní části visačky...



...v podobě malé kovové svorky pod hnízdem. A hnízdo je tentokrát trojrozměrné, umotané ze lněného provázku zjemněného obarvenými nitěnými vlákny. K visačce jsem jej po letmém naaranžování připevnila klasickými kancelářkými sponkami.
Pro zvýšení efektu jsem obě části visačky ještě od sebe oddělila ovázáním bílo-mechového provázku Baker´s Twine.


 A to je všechno. :) Bylo to rychlé. Takhle vypadá má březnová visačka celá:


Přeji všem pěkný pátek a pohodové vyhlídky na víkend! :)

 

4 komentáře:

  1. Těšila jsem se na tvé zpracování a vidím, že jsem měla nač...umotané hnízdo je bezva nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera :-) To hnízdo ... to je báječný nápad :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní a to hnízdo je super nápad :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely tags Tapeva. The nest is a great idea tfs x

    OdpovědětVymazat