úterý 22. dubna 2014

April - 12 Tags of 2014





Můj dubnový příspěvek do celosvětově probíhající akce 12 Tags of 2014 je opět ve znamení improvizace (..., která mě TAK moc baví! ;)...). Timova předloha je tentokrát nevelikonoční, ale vpravdě jarní - díky za to! :)

I tentokrát jsem se snažila držet předlohy - jednou z hlavních myšlenek je naučení se nebo aspoň procvičení jednotlivých technik. Podklad je proto podobný a odlišnosti najdete až v dalším plánu - dodržela jsem tyrkysovo-oranžovou kombinaci, ta se mi moc líbí. Dílky vložené do výřezu jsou také fajn - Trellis Frameworks nemám, takže jsem sáhla po filmovém pásu. Doplnila jsem jej ještě Crackle Accents pro zvýraznění prostorovosti a mj. tahle vrstva tvoří i zajímavý kontrast k ,,zrcadlovému" dílku vloženému do jednoho z okének. V ostatních jsou výseky z papíru TH kolekce Seasonal.

Růžičky jsem nepotřebovala dělat pomocí šablony šišky, mám přímo růžičkové ve dvou velikostech - proč je tedy nepoužít! Papír jsem vyřízla a pomocí minimisteru zvlhčila, aby změkl. Srolovala jsem květy, mírně zmáčkla a v tomto stavu jsem je odložila stranou uschnout.
Mezitím jsem si z téhož papíru vyřízla větvičky jako doplněk a nachystala jsem si doplňky: krémovou krajku, veselý jarní oranžovo-růžový provázek, resinovou růžičku a kovový přívěsek. Krajku jsem přilepila jen v horní části pomocí oboustranné pásky a prošila ji provázkem. Pomocí stejného provázku jsem připevnila kovový přívěsek ve tvaru deštníku - symbolu aprílového počasí. :)
Růžičky mezitím uschly, takže jsem je spolu s resinovým kvítkem a papírovými výseky větviček naaranžovala do pravé dolní části.



Aby se teplé tóny oranžové a růžové opakovaly i v horní části visačky, připevnila jsem do dírky oranžovou průchodku, do ní uvázala několik pramenů provázku a roztřepila jsem jej, aby působil jemněji.


A to je vše...dubnová visačka je na světě. 


Přeji všem pěkný večer. :)







3 komentáře:

  1. Ách...o to těžší teď budu mít práci se svou realizací a improvizací. Poradila sis výborně, laťka je vysoko :-) ...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :), ale o Tebe se, Oli, nebojím! ;) Naopak se na Tvé pojetí těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta je úžasná..... perfektní..... profesionálně luxusní....

    OdpovědětVymazat