neděle 13. dubna 2014

Hurá do finiše!

Slíbila jsem třetí stránku - tady je:

Celkový pohled - barevných detailů je o trochu méně, snažila jsem se o jemnější, celistvé ladění.


I tady jsem využila proužek papíru s ,,technickými údaji" - Sweet Memories je název sady papírů. Tématicky byl k fotografii perfektní a jelikož jsem jej měla k dispozici několikrát, proč toho nevyužít? ;) I tady jsem uplatnila bílou papírovou rozetku.


Opět dřevěné výřezy - nápis barvený a podlepený pěnovkou, větvička nechaná v ,,surovém" stavu.



Nalepovací enamelové šipky v neutrálních ombré barvách jsou univerzální doplněk, samolepková písmenka jsou druhou sadou obsaženou v materiálovém balíčku.
 

 A opět enamelky, menší i větší svorky a skleněné pebbles...



Tím končí mé malé odskočení si do světa SB stránek. ;)
Přeji všem pěkný večer a pohodové vykročení do zítřejšího pracovního dne.


3 komentáře:

  1. Třikrát a dost :-) ...to je ale docela škoda...stránky jsou bezva, nápadité a svěží...doufám, že se odskočení bude zase brzy konat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Znáš to - nikdy neříkej nikdy. :) Třeba mě zas někdy někdo či něco vyprovokuje k akci... :)
    A díky za milá slova, moc mě potěšila.

    OdpovědětVymazat
  3. Já doufám, že to nebude třikrát a dost, ale že se určitě zase někdy ke stránkám vrátíš. Jsou krásné!

    OdpovědětVymazat