neděle 27. dubna 2014

Jednoduché skládané

Pokud občas potřebujete přání, které je NĚČÍM atypické, můžete zvolit např. neobvyklý tvar - a nemusí to zrovna znamenat nic složitého.
Dnešní přání je vytvořeno z klasického dvanáctipalcového papíru jednoduchým postupem - stačí složit trojúhelník. Nebudu vás nudit postupem a mírami, je to opravdu snadné.
Protože jsem se nemohla rozhodnout mezi třemi odstíny fialové, vytvořila jsem tři totožná přání lišící se pouze tónem základu...od nejsvětlejší po nejtmavší.



Ke zdobení jsem použila stejný designový papír nařezaný na trojúhelníky o něco menší než zdobené výseče, patinovala jsem razítkovací barvou.
Trojice papírových růžiček z výborně zásobeného ,,papírového květinářství" Lena Art přání kontrastně doplnila. Zelený papírový lístek je také od Lenky, stočené úponky byly původně stonky růžiček ;) a na zjemnění celé kompozice jsem přilepila pár různě velkých kamínků...


Nemusíte mít strach, že se vám nepodaří vměstnat do vnitřku přání dost textu - po rozevření je v něm místa opravdu dost. Navíc do něj snadno vložíte např. složenou bankovku, dárkovou kartu, vstupenky...


Obálku potřebujete na takto velké přání cca 15 x 15 cm či větší - což ale už dnes není problém. Můžete ji koupit, vytvořit nebo od začátku počítat s odličnými rozměry základového papíru.

Tento typ přání může být dobrým nápadem např. k nadcházejícímu Dni matek, co myslíte? ;)


Přeji pěknou neděli. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat