neděle 13. dubna 2014

Pokračování...

...vlastně dokončení.
Zkrátka: v minulém blogu jsem vám představila svou první 30" stránku, tady jsou další do série. (A tři je pěkné číslo, neměňme ho ;) ...)

Proč tyto dvě následující vznikly? Důvod je jednoduchý: na původní workshop jsem jela se třemi vytištěnými fotografiemi, abych měla možnost si přímo na místě vybrat, kterou použiji. A v balíčku bylo mnohem více materiálu, než jsem mohla na jednu stránku spotřebovat, navíc byl výborně barevně a vzorově sladěný. Rozhodnutí tedy padlo téměř okamžitě. ;)

Nebudu zdržovat dlouhým povídáním, jen dodám pár pro mne důležitých věcí: celá moje malá série je navzájem propojena motivem fotografie, jejím barevným laděním, barevným laděním podkladových papírů (od jedné firmy - Studia Tekturek), použitím gessa jako nesavého podkladu tam, kde jsou následně použity akvarelové barvy (opět stejná škála žlutých, oranží, růžových a kontrastní zelené). Ve stejné barevné škále jsem použila drobné doplňky - vystřihaná písmena, nabarvené výřezy, hřebíčky, nalepovací perličky a enamelky. Na dokreslení tenčích linií jsem použila černý roler (hrot 0,3) a na pohledově jemnější čáry stříbrnou metalickou voskovku ve dřevě od Koh-i-nooru.


Nápis vytřižený z jedné z čtvrtek je podlepený pěnovými polštářky.


Hromada šipek pochází z okraje, který obvykle odstřihneme a vyhodíme ;)... Některé jsou podlepené pěnovkou, jiné přilepené přímo k podkladu. Nalepovací písmenka v malinově-růžové kombinaci byla součástí materiálového balíčku.

 
 Použila jsem také další z dřevěných výřezů. I tentokrát jsem jej barevně doladila pomocí vodou rozmývatelných voskových pastelů.


Oproti první stránce jsem přidala papírovou rozetku (čistě dívčí motiv ;)...) a pár větších hřebíčků s textem či odpovídajícím motivem a pebbles.




Zajímá-li vás i třetí stránka, ráda vás tady přivítám dnes večer a představím vám ji. :)
Přeji všem pěknou neděli!
 



1 komentář:

  1. Prohlížím si ji už po několikáté :-) Krásná stránka se spoustou detailů!

    OdpovědětVymazat