úterý 8. dubna 2014

Překvápko

Znáte-li mne, budete nad dnešním článkem alespoň zpočátku kroutit nevěřícně hlavou...
Ale uklidním vás hned zpočátku: je to výjimka.
Strávila jsem pár prima hodin při práci na třicítkové stránce. No ano, čtete dobře. A ne, že bych se jen dívala někomu pod ruce - je to moje práce a stránka je hotová.
Co mne vyprovokovalo k této akci? Za všechno může Papero Amo! To oni...ehm, ony. Ukažme si na ně! :) Anička s Pavlínou pozvaly do republiky Annu-Mariu Wolniak na dva workshopy a já se rozhodla jeden z nich absolvovat. Důvodů bylo několik a ve finále jsem vážně ráda, že jsem se odhodlala.

Upřímně přiznávám, že jsem až do poslední chvíle váhala nad správností svého rozhodnutí, protože mnoho proměnných hrálo proti mě. Podivný byl už samotný fakt, že budu tvořit stránku. Připočtěte dobrovolně-povinné barevné ladění žlutá-oranžová-růžová. A k tomu rozhodná poznámka z pozvánky PA ve znění ,,...budeme tvořit něžný a jemný layout, celá stránka bude velice ženská...". Zní vám to jako něco, co je pro mou práci typické? Kdepak!
Ale protože člověk má cestou životem přijímat výzvy, protože je třeba zkoušet stále něco nového, abychom nezakrněli a protože to od začátku znělo jako fajn výlet, šla jsem do toho a tady máte výsledek:

Nakonec jsem zjistila, že jsem se barevnému ladění zas tak moc nezpronevěřila - jen jsem ho na druhé diagonále doplnila kontrastní zelenou (dobrá, tímhle dodatkem jse se pasovala na člena ,,rebelujícího koutku" :D...).
Akvarelový podklad na gessu, vzorovaný papír pod fotografií a nápis YOU & ME vytřižený z dalšího papíru z kitu jsem doplnila ještě o český nápis MY DVA SPOLU - tahle slova jsou ze série výřezů z překližky a z archu samolepících písmen. Překližkové nápisy jsem kolorovala akvatelovými pastely.


Kromě nápisů obsahoval překližkový aršík také několik druhů větviček s listy - použila jsem jak výřez, tak negativ coby masku a akvarelovou pastelkou jsem dokreslila další zelené ratolesti.


Vše jsem už pak jen doplnila tu a tam enamelkou, hřebíčkem nebo šipkou (ano, Pavlíno, JSOU skvělé! ;)...), přidala jsem pár kontur tenkým černým markerem a je hotovo.



Posuďte sami, jestli jsem svůj ,,křest ohněm" zvládla - tohle je historicky první třicítková stránka, kterou jsem kdy vlastnoručně udělala.
Nemám vůbec ambice svou práci jakkoliv hodnotit - jen ráda a jednoznačně konstatuji, že mne to bavilo. :)
Děkuji Aničce, Pavlíně, Anně-Marii a v neposlední řadě i všem ostatním účastnicím kurzu - bylo to fajn! :)
...

PS: Mrkněte na blog PA na detailní reportáž a rozhodně také na blog Olgy a Lenky, zkušených to  stránkařek! ;)

 

9 komentářů:

  1. mě tááák baví číst tvůj blog...a samozřejmě prohlížet obrázky...vždycky mě vtáhne do děje a navíc mne baví tvoje pregnantní vyjadřování (a uvědomuji si, že bych asi měla cvičit mozek)

    OdpovědětVymazat
  2. Podepisuju se pod Oli! A stránka je parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, vy moje spřátelené rebelky! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tap, máš naprostou pravdu......tohle barevné ladění bych si na Tebe nikdy netipla. :-) Stránka je skvělá! Moc mě bavilo pozorovat jednotlivé detaily. Je vidět, že sis to opravdu užívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mileno. :) Když se člověk sám nesváže nějakými očekáváními, obvykle to nedopadá nejhůř... ;)

      Vymazat
  5. Osobně se neznáme, ale nahlížím se pravidelně, často a ráda :-))
    Jestli je tohle tvoje - Vaše první 30´stránka, nedovedu si představit jak ještě lépe by mohly vypadat ty další !! Je nádherná, dokonalá, plná zajímavých detailů .
    Začínám litovat, že jsem na work shop nešla, ale nejsem šmudlací tip - a jak prohlížím všechny fotky a reportáže, prohloupila jsem. Snad děvčata brzy zase něco vymyslí :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Markéto - rozhodně si tykejme! :)
      Díky za Tvou přízeň, vážím si jí.
      A pokud se někdy někde sejdeme, těším se na setkání naživo. ;)

      Vymazat
  6. Krásná stránka a divila bych se, kdyby se nepovedla. Jak se říká změna je život a zkusit se má všechno.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzko, za milá slova. Jak říkáš: necouvnout, zkusit to. To je fakt! :)

      Vymazat