pondělí 5. května 2014

ATC

Tak jsem zas po dlouhé době udělala ,,átécéčko".
Tentokrát jsem dělala jednu jedinou kartičku - na výměnu pro Gabretu.
Vyhlásila totiž zajímavé téma - ,,Já". Zdá se mi hrozně těžké o sobě něco říkat či tvořit. Člověk má tendenci se pořád v duchu ptát, jestli je to dobré. Uvažovat sám o sobě je jistě důležité.
Nejsem si jistá, nakolik jsem sama sebe vystihla. Dlouho jsem přemýšlela a pak jsem se rozhodla absolutně nic neplánovat. Brala jsem do ruky prostě to, nač jsem měla náladu. Myšlenky plynuly a ruce si dělaly samy, co chtěly. A srdce doufalo, že ve výsledku to prostě budu já.
Posuďte sami:


Zaostřeno na moje milované ,,součástky"...


...a na druhý konec na perličky...


Dnes mi v poště přistála obálka s Gabretinou kartičkou - díky, Hanko! Jestli chcete vidět, která krasavice  obohatila mou sbírku, mrkněte na Hančin blog a hledejte elegantní dámu v černém procházející se volným krokem kolem kovaného plotu... ;)

Přeji všem hodně (nejen) papírové radosti. :)

6 komentářů:

  1. Nádherná kartička! A jsem ráda, že jsem na ní našla i ty úžasné součástky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. použitá barevnost, komponenty, námět a provedení...vidím tě, povedla ses :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky myslím, že ses povedla :-), kdybych měla na výběr, nezaváhala bych ani vteřinu vybrat tohle ATC, že to jsi ty! Nádherné, děkuji :-).

    OdpovědětVymazat