sobota 3. května 2014

Deníky, zápisníky...

Dostaly se mi do ruky bílé, ručně šité malé knížečky a přímo si říkaly o nějaké to přizdobení...
Bílá plocha lákala a pod dojmem její neposkvrněnosti jsem sáhla jen po lehkých akvarelových odstínech a malovala a zapíjela odstíny do sebe a vyráběla skvrnky... Doplnila jsem jen tu a tam tisk - povětšině jsem sáhla po razítcích od 3rd Eye...




...moje milovaná žárovka... :)


...ale došlo i na jiná razítka...



Nakonec už jen zbývalo napatinovat listy, deskám dodat finální ochranný kabátek a knížečky mohly letět do světa. :)
Vlastně - málem bych zapomněla! Ještě umýt štětce... ;)
 

2 komentáře:

  1. Krásné kousky! A má milovaná Emma - tu si musíme hýčkat, už se nevyrábí a jsem moc ráda, že jsem si jednu odložila pro sebe a neprodala ji ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc milé záležitosti. Je v tom taková lehkost, léto, luft :) Žárovka je favorit.
    ...doufám,že budu moci předat něco ze své dílny o víkendu v Liberci? ;)

    OdpovědětVymazat