neděle 18. května 2014

May - 12 Tags of 2014



Nuže, květnová.
zadání se spoustou drobností na ,,dlaždičkách" je mi velice sympatické...

Problém nastal v okamžiku, kdy jsem si některé ze svých oblíbených, milých drobností začala shromažďovat v krabičce na stole...krabičce chyběla jedna důležitá vlastnost: nebyla nafukovací! Po pár dnech strávených přidáváním tu toho, tu onoho jsem se přistihla, že vlastně jen hledám důvody proč ,,tohle taky" a ani trochu se neposouvám k vyřešení problému - tedy k vyřazení toho, co NEPOUŽIJI!

Takže jsem si řekla, že tudy ne.
Je třeba to vzít za jiný konec.
Všechno jsem zase poctivě vrátila na původní místa - a nebylo to snadné! ;)
A rozhodla se, že vodítkem, které bude hrát prim nebudou drobnosti, ale něco úplně jiného a  komponenty budu vybírat jen jako doplňky.
Za hlavní téma jsem si stanovila barvu. Inspiroval mne pohled z okna (ne, zapomeňte na zářivě žluté řepkové lány! :D). Timově předloze navzdory mým prvním kamínkem do mozaiky byla svěží jarní zelená barva...k ní by se jako kontrastní hodila krásně krvavě rudá...hm, ale to by bylo na květen trochu moc, takže zjemníme na (pro mne netypickou) růžovou. Prima. To je dobrá dvojka. Ale něco by to chtělo...však ono mě něco napadne. ;)

Při výběru kovových komponentů jsem zůstala věrná jarnímu, romantickému barevnému ladění a vybrala jsem motýla, růži, klíč a penízek pro štěstí...a sáhla po patinách, abych je barevně sjednotila. A tehdy mi blesklo hlavou: ,,To je ono! Embosovací prášek v souznícím tyrkysovém odstínu s kovovými odlesky: Verdigris z řady Antiquities od Rangeru!". A bylo to. :) Trochu jsem lepila, embosovala, brousila, dobarvovala...ale tím vás tu nebudu zbytečně nudit - tady je výsledek:




Na doplnění? Pár barevně souznících hřebíčků a stuh. Hotovo.


Díky všem za nahlédnutí i případné ohlasy a přeji nám všem přívětivý příští týden.


4 komentáře:

  1. Petro, moooc se ti povedla :-D
    danas

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím tě a vidím sebe :-) , stejná úvaha, jen jsem začala jarními barvičkami. Mám u tebe co obdivovat, tak si musím nechat ještě odstup od dokončení své visačky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná je... já nad tou svou chodím pořád po špičkách, nevím jak do toho, ale třeba mě muza polibi.....:)

    OdpovědětVymazat
  4. Dani, Olgo i Ilono - díky. Už teď vidím, co bych udělala jinak...ale na ,,kdyby" hraju nerada, takže visačka zůstane tak, jak je - beru to jako záznam momentální nálady, nápadu...prostě ,,teď". Moc se těším na vaše visačky! :)

    OdpovědětVymazat