středa 30. července 2014

...a další pírko přiletělo! :)

A dnes by měl nejdříve zaznít virbl...protože jsem dostala úplně první ATC, které kdy Iva v životě vyrobila (cituji hrdou autorku). Jsem ráda, že moje výzva padla na úrodnou půdu a vítám tímto Ivi ve sběratelské ATC komunitě.

Tyhle malé kousky papíru v sobě dokáží kumulovat tolik věcí! Ten, kdo je autorem, vyzkouší nové techniky a materiály, kombinace barev či využije maličké kousky papírů, stužek a jiných drobností, které by jinak možná i vyhodil.
Jeho protějšek získá zase ,,studijní materiál" a dost možná se naučí něco nového, obohatí svou ATC sbírku.
A oba současně mohou mít dobrý pocit z toho, že vyrobili něco krásného a originálního pro člověka, který jim oplácí úplně stejně - na malém kousku papíru se tak setkává ochota, nadšení, radost...a vy jistě sami budete schopni doplnit spoustu dalších kladných slov a pocitů. Však to znáte a zažíváte ,,na vlastní kůži"! :)

A teď už konečně k mé nové kartičce: Jistě mi dáte za pravdu, když řeknu, že se povedla a je znát, že (ač je ve světě scrapu nováček) Iva už stihla nastudovat spoustu věcí: dvoubarevný otisk razítka, aplikátorem vytvořené dvoubarevné pozadí pomocí Distress inkoustů (a využití skutečnosti, že tyto inkousty reagují s vodou - kapky barvu ,,vypijí" a docílíte zajímavého efektu světlých skvrnek), ladění barev, vyvážení teplých a studených tónů...


Hlavní motiv, tedy pírka jsou - jak Iva sama napsala - krásným uměleckým dílem vytvořeným samotnou přírodou... Hrají mnoha barvami a autorka k nim ladila celou kartičku. Jejich připevnění je umně skryté pod stříbrošedou bavlnku v několikanásobném návinu, ten je ještě dozdoben tón v tónu nalepovacími kamínky.


Celá ATC je orámována podlepením červeným kartonem.


Takže, Ivo, gratuluji k prvnímu počinu, velmi si vážím toho, že jsem vlastníkem právě já a jdu vybrat tu svou kartičku, která poputuje k Vám! :)

A vám všem přeji kráné léto! :)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat