středa 16. července 2014

ATC výměna/ATC exchange offer

Mám nějaké ,,péřové období" - což je snadné, když žijete na venkově. Pár mi jich leží už chvíli na stole a protože jejich tvary jsou velmi elegantní, tu a tam jsem si čmárala, skicovala, tiskla, kreslila, malovala...

 Až mě napadlo se o vvzniklé obrázky podělit.
Pokud máte zájem vyměnit si si se mnou jednu ATC s tématem peří, napište mi, prosím, vaši adresu do mailu (viz můj profil v pravém menu) a já vám ráda vyberu jednu z mých posledních prací. :)
................................................................
I am having "a feather time" recently - which is quite easy as we live in the countryside. A collection of a few feathers has been sitting on my table for some time and as it is a very elegant shape, it made me scibble and sketch and stamp and draw and paint...


And then an idea of shearing the pictures came to my mind.
If you would be interested in my feather-themed one-to-one ATC exchange, PM me (see my profile in the righ-hand collumn) you address and I would be glad to send you one of those I have recently done. :)

1 komentář:

  1. Peří není nikdy dost, hlásím se, z ruky do ruky u Kukače :-)

    OdpovědětVymazat