středa 9. července 2014

Byla-nebyla...poprvé

Byla-nebyla jedna svatba. A při přípravě svatby je třeba vše promyslet do posledního detailu. Měla jsem tu čest podílet se na její přípravě a tak se s vámi v následujících pár blozích podělím svou radost, že jsem pomohla udělat radost někomu jinému - vždyť co je lepšího! :)

Dneska vám představím krabičku - nevěsta v ní dostala při rozlučkovém večírku dárek od své svědkyně.

Zadáním bylo dodržet svatební barevné schéma a protože už trochu vím, co má nevěsta ráda, pokusila jsem se jí krabičku ,,ušít na míru".

Základem byl bíle potažený karton. Spodní část jsem přes šablonu ozdobila motivem jemné krajky, horní damaškovým motivem.



Ústředním bodem je držátko vzhledu velkého diamantu, od něj se na všechny strany rozlétají drobní motýli doplnění rostlinnými motivy, nalepovacími kamínky a půlperličkami.
 
Úchytka je samozřejmě plně funkční! ;)

Dno krabičky barevně ladí, jako ,,nožičky" jsou použity opět ,,drahokamy". :)


Nu a pokračování příště... :)
Díky, pokud jste si našli čas a dočetli až sem.
Přeji všem pěkný večer.

2 komentáře:

  1. Velice luxusní krabička. Jsem zvědavá na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na celou várku, krabička je krásně zpracovaná a tak dává tušit, že i vše ostatní...

    OdpovědětVymazat