pátek 11. července 2014

Byla, nebyla...potřetí

Znáte to: jakmile zazní éterem heslo ,,svatba", rozběhne se do všech směrů tlaková vlna příprav. Každý se chystá jinak, ale jedno mají všichni společné: přejí si, aby se ten důležitý den vydařil a byl symbolicky krásným počátkem. Počátkem společného života dvou lidí, které svedla dohromady láska. A všichni to těm dvěma přejí. Přejí jim to tak moc, že jim to chtějí sdělit nejen ústně, ale i písemnou formou - aby si to po létech mohli připomenout. A krásnémým, milým slovům nejvíce sluší (a na kráse přidává) krásný obal, tedy papírové blahopřání či dopisní papír.

Nevrťte se, už se dostávám k jádru pudla ;) ... byla jsem požádána o výrobu svtaebního přání a zároveň ozdobné obálky na finanční dar. Vytvořila jsem dvě přání a dvě obálky, aby si zadavatelka měl z čeho vybírat.

Obě přání jsou na bílém čtvercovém základu, hlavním motivem je damaškový vzor nanesený přes masku texturovací pastou na bílý podklad. Po zaschnutí jsem tónovala pomocí Distress inkoustu - světlejší odstín je jemná Tattered Rose a tmavší vznešená barva Victorian Velvet. Vzor sám o sobě je nosným tématem, takže jsem se snažila zdobit jen střídmě: kombinaci dvou barev stuhy a ročně zdobeného svatebního knoflíku jsem doplnila už jen o několik nalepovacích perliček v barvě perleti.



Druhá, zdobenější varianta kombinuje opět dvě stuhy a půlperličky, ale tentokrát jsou výrazným 3D motivem papírové květy s pestíky, papírové lístky a kovový zipový jezdec zdobený broušeným korálkem.




Daeovací obálky jsou jedna na bílém, druhá na růžovém základu. Bohatě jsem zdobila filigránovými papírovými výseky, různými papírovými kvítky a několika druhy nalepovacíh perliček. Stuhy určené k zavázání jsou v obou případech nejen nalepeny, ale i mechanicky připevněny ozdobnými svorkami.





Zdobení mi rozhodně usnadnila bohatá nabídka v Lenčině ,,papírovém květinářství" - díky, Lenko! :)
A tady už je pohled na celou kompletní sadu - udělalo mi radost, že si mladá paní nakonec vzala obě varianty a podle mých zpráv už i obě úspěšně využila. :)


Díky za vaši pozornost a přeji krásné léto všem. :)

PS: Tady (prozatím) moje reportáž končí. Ale jakmile dorazí slíbené profi fotografie od mladé paní novomanželky, ráda se s vámi o ně podělím. Jednak budou jistě krásné a kromě toho tam budete mít možnost zahlédnout jednu drobnost z mé dílny, kterou jsem v tom shonu a chvatu nestihla vyfotit sama... ;)

3 komentáře:

  1. Celá kolekce, od jednoduchého elegantního přání, až po ostatní bohatě zdobené kousky je, jak už jsem psala níže velice luxusní a perfektně zpracovaná. Jak jinak u Petry. :-) Dostal mě originální nápad se zipem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mileno, za milá slova...vážím si jich! :)

      Vymazat