čtvrtek 24. července 2014

Další pírko přiletělo! :)

Juchůůů! Dneska jsem ze schránky nedočkavě vylovila další obálku a hned při prvním pohledu mi to bylo jasné: ATCéčko! Otisk peří hned vedle adresy mě nenechával na pochybách. (Ok, přiznávám, že i Milenina adresa byla jasným vodítkem :D...)

Tahle kartička je lehounce smetanová, světlá...přesto její hnědavé okraje (mají metalický nádech - bronz?) vizuálně rámují několik pírek natištěných i reálných, vlepených - ta jsou všechna v neutrálních šedých a bílých odstínech. V pozadí peříček lehce, jako ve snu prosvítají noty a notová osnova, vše je ještě orámováno prošitím bílou nití, jejíž volné konce jsou ležérně stočeny v pravém horním rohu a přichyceny droboučkými kancelářskými svorkami.

Potěšil mě hnědý nápis "inspired" v levém horním rohu.



Obě opravdová pírka se ,,pohupují" v náruči (čajem?) barvené bavlněné krajky.



Nakonec si nechávám krásný akcent a barevný dotek současně: kromě bílých, šedých, smetanových, béžových a hnědých odstínů je tu totiž jeden vyloženě studený: zelená barva. A Milena ji doplnila tu a tam doteky tyrkysové - barvou ze stejné ,,rodiny". Hnědá s tyrkysovou, to je nesmrtelná a tajemná barevná kombinace, nedám na ni dopustit a velmi ráda ji používám, ta funguje vždycky! Kromě toho Milena dodala na tuhle ATC zřejmě jeden ze svých pokladů (pevně doufám, že to osvětlí ve svém blogu) - drobný, dle mého soudu starožitný knoflíček - je překrásný! Malá růžička uvnitř je zřejmě kolorovaný kovový podklad, který je doplněn skleněnou čočkou a celé je to vsazeno do kovového komponentu - to vše na plošce o průměru pouhých 12 mm...


 Navíc byla kartička zabalena v hedvábném papíru a vložena do své vlastní, barevně sladěné obálky. :)


Zkrátka: děkuji, Mileno, mám z Tvé kartičky velikou radost! :)

PS: Pro ostatní -  máte také nápad na pírkovou ATC? Výměna je stále aktuální... ;)

2 komentáře:

  1. Je pro mě velkou ctí, že jsi mé kartičce věnovala samostatný článek na svém blogu s tak úžasným popisem a krásnými fotkami. To posunulo mou kartičku o jeden level nahoru. :-)
    Jak jsi správně poznala, na dozdobení kartičky jsem použila krásný starožitný knoflíček z roku 1920, který pochází z UK.
    Netrpělivě budu vyhlížet paní pošťačku a moc se těším na Tvoji kartičku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, knoflíček doslova s rodokmenem - je mi ctí! :) Tohle mě děsně baví - je to maličký kousek povedené skládačky, ale tím, co se člověk o něm dozví, jak se s ním ,,seznámí", to dostává nový, velice osobní rozměr. Díky za doplňující informace, Mileno! :)

      Vymazat