středa 16. července 2014

July - 12 Tags of 2014






Ok, červencová je mořská, dovolenková, prázdninová...sem s ní! :)
Byť nemám všechny pomůcky a tedy se moje motivy trochu liší, docela se mi tentokrát podařilo držet předlohy a příliš jsem si nevymýšlela... ;)

Podklad vznikl za použití různých odstínů modré. Několik ryb jsem narazítkovala technikou "second generation stamping" - jde o to, že po nanesení barvy na razítko jej jednou otisknete na papír vedle a na plochu, na níž pracujete, nanesete otisk s menším množstvím inkoustu - výsledný tisk je méně zřetelný, čímž se zrovna tady dá dosáhnout efektu větší vzdálenosti.

Od Timovy předlohy se má visačka liší v použité ,,zvěři" - nebylo by těžké vystřihnout mořského koníka a hvězdici a ježka...ale proč nepoužít ryby, když do vody patří úplně stejně. Jedna je natištěná na transparentní fólii, vystřižená a nalepená obráceně, druhou jsem otiskla na lesklý karton, dobarvila alkoholovými inkousty a vystřihla. Obě jsou lepené ,,neviditelnými" gelovými tečkami až jako poslední vrstva - na transparentní fólii embosovanou dvěma velikostmi puntíků, aby vznikl efekt bublin.




Fólie je k podkladovému papíru upevněná na třech místech: v horní části průchodkou, z boku kovovými sponkami (přes pásky s textem) a v dolní části ,,mořským dnem" - efekt písečného dna byl vcelku jednoduchý: hrubší strukturovací pastu jsem ještě před použitím na papír tónovala přidáním barev. Po zaschnutí přišly ještě na řadu alkoholové inkousty a dolepila jsem kamínky a mušle.


Pod i na bublinkovou fólii jsem použila různě barvené výseky větviček.


Do průchodky v horní části jsem uvázala lososovou, tyrkysovou a lístkovou zelenou stuhu, vše jsem odlehčila dvěma vlákny mé oblíbené režné niti v bílé barvě...a je to! :)


Krásné léto všem! :)

3 komentáře:

  1. Sláva kukačovým kaprům, ať jsou, kde jsou! Máš nádherné mořské dno...

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní rybí visačka....také obdivuji mořské dno, vypadá jako korály. :-) Ovšem pozadí visačky je bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat