úterý 22. července 2014

První ,,pírkové" ATC je doma! :)

Včera na mě ve schránce čekala obálka s první ATC z avízované soukromé výměny - je od Denisy a velice ráda vás nechám nakouknout do obálky také. :)

Jedinou podmínkou při tvorbě kartičky bylo použití motivu pírka, což Denisa zvládla bez problému s pomocí krásného jemného kovového komponentu - zatónovala jej do pastelova (předpokládám gessem či nějakou podobnou substancí) a uvázala na něj uzoučkou růžovou stuhu se zlatým prošitím. Pírko je doplněno maličkou bělostnou plastikou ptáčka - musím říci, že to to velice detailní a půvabný tvar.


Nad ptáčkem jsou použity dva květy růže - pudrový a bílý.


Všechny vyjmenované komponenty jsou umně naaranžovány do vyřezávaného rámečku embosovaného za tepla bílým práškem s příměsí zelených a zlatavých kousků. Dodané samolepící perličky jsou luxusním detailem, podlepená bavlněná krajka a lehce béžový papír s puntíky vytváří zajímavé pozadí pro všechny jmenované detaily.
Okraje papíru jsou prošity bílou nití, mírně otřepeny a spolu s včnívajícími vlákny krajky zatónovány opět bílou barvou - vše je tím sjednoceno a vzájemně ladí.


Denisa připojila i krátký osobní vzkaz na zajímavě barevné kartičce, což je vždycky milé. ;)


Tedy: milá Deniso, moc děkuji za Tvou ATC - opravdu se mi líbí. Je to úplně jiný styl, než jakým pracuji já a moc mě baví zkoumat postupy a materiály, které používají jiní - je to šance někam se posunout a něco nového se naučit.
Má sbírka ATC se tedy opět rozrostla o jeden nesmírně povedený kousek.

Na další kartičky se už těším a pro vás ostatní, kteří možná ještě přemýšlíte nebo jste můj vyhlašovací blog zaregistrovali až teď dodávám: swap není nijak časově omezen, všichni jsou vítáni! :)

Přeji všem kráné léto. :)

Edit: Protože i má ATC je už na místě, přidávám link na Denisin příspěvek . :)

1 komentář:

  1. Moc moc děkuji za slova chvály. Já mám velikou radost z modré peříčkové. Je to úplně jiný styl a to mě baví, jak se dané téma dá dělat stokrát a vždycky jinak. No a samozřejmě fakt, že si někdo dá tolik času, práce a námahy, aby vytvořil něco krásného pro jiného člověka, je prostě úžasné. Ještě jednou, moc díky.

    OdpovědětVymazat