úterý 26. srpna 2014

August - 12 Tags of 2014




Je nejvyšší čas představit vám mou srpnovou visačku...už je nějakou chvíli hotová, ale znáte to - vždycky do toho něco vleze a odkládáte a odkládáte...
Tentokrát se liší od Timovy předlohy hodně - nechtělo se mi do pošmourných barev, mám ráda vesele barevné léto a chladivé barvy vody k němu neodmyslitelně patří.

Takže má visačka - byť jsem se snažila dodržet co nejvíce postupů a použitých materiálů - je prostě jiná. Zkrátka moje. :)
Použila jsem (stejně jako Tim) podtisk razítkem, přes šablonu jsem nanesla pastu, přes ni pak použila barvy a spreje...



Hlavu pána jsem vyměnila za vážku, tam se dá výborně využít jeden z kovových detailů - hrot pera. Filmový pásek nahradil zelený ozdobný proužek fólie...



... prošití strojem je suplováno procvaknutím kancelářskými sponkami...


Vážka dostala navíc jeden pár transparentních křídel, aby působila lehce.


A pak už jen dvě stuhy svázané barevnou nití, okraj patinovaný mědí - nic víc. Toť vše. To stačí.


Chci, aby se pozornost soustředila na primabalerinu vážku. ;) Zaslouží si to.




Přeji všem pěkný večer! :)

8 komentářů:

  1. Petro, vypořádala ses s tím skvěle, po svém. Visačka je krásná, originální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mileno. S oblíbenými barvami to jde samo... :)

      Vymazat
  2. Love your interpretation! That dragonfly is fab!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Helen. Dragonfly is my favourite one... :)

      Vymazat
  3. Tvůj rukopis, rozpoznatelný mezi všemi...s originálním řešením...líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oli. Já tu Tvou taky okukuju pořád dokola. ;)

      Vymazat
  4. Nádhera, ta barevná kombinace je úžasná :-) skvělé pojetí Timovy visačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Tino. Mám tyhle barvy ráda...pak už to jde samo. :)

      Vymazat