neděle 24. srpna 2014

Krok do neznáma

Hrajete kulečník? Já ne. Tedy: vím, jak vypadá stůl, koule a tágo, vím, že se používá křída a zhruba mám představu o základních pravidlech, ale samotnou mne nikdy nelákalo tuhle hru hrát natož abych jí propadla... Ale chápu, že pro některé lidi to může být vášeň - tak jako pro kamaráda jedné z mých věrných zákaznic. A právě v tomto duchu mělo být přání - kulečníkový stůl. Jednoduché...

Jenže úplně jednoduché se mi to dělat nechtělo, tak tedy aspoň 3D... ;)
Ovšem musela to být rychlovka, času bylo opravdu málo, doslova několik hodin.
Ale proč ne - šla jsem do toho. Chvíli jsem prohlížela obrázky na netu, počítala a měřila, porovnávala barevné odstíny a zvažovala své technické možnosti. A pak už to šlo ráz na ráz. Nejvíc času zabralo (paradoxně) schnutí lepidla (to se nedalo uspěchat ani horkovzdušnou pistolí).
A tady je...přání ve stylu kulečníkového stolu.  Formát A6, použitý materiál pozná každý sám. ;)



Mějte pěknou neděli!

7 komentářů:

  1. Jedním slovem dokonalé! Super nápad a provedení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva nápad, super přání

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, nejlepší nápady vznikají na poslední chvíli, že?

    OdpovědětVymazat