čtvrtek 7. srpna 2014

Sraz u Kukače - tentokrát nepapírový

Jako už tradičně, i letos jsem pozvala spřízněné duše k nám na jih, na sraz u rybníka Kukač. Protože moje letošní léto je z mnoha důvodů zaplněno mnoha a mnoha různými akcemi, nějak se mi nedostává volných víkendů a proto padla na poslední chvíli volba na dny pracovní - úterý, středu a čtvrtek. To byl jeden z důvodů, proč jsme se letos sešly v komorním počtu.
Olga i Lenka odsouhlasily mnou navržený netradiční, letos naprosto nepapírový program a mohly jsme naše tři dny s chutí odstartovat! :)

Po úterním uvítání a přestěhování z civilizace do příjemné ,,pustiny" u vody, vybalení přivezených laskomin a rekapitulaci rodinných historek jsme navečer rozložily po stole naše ,,pracovní plochy" - trička. Už od zimy jsem totiž uvažovala o tom, že jsme jihočeskou krajinu ztvárňovaly různým způsobem na papír, tak proč nesáhnout po jiném podkladu! A trička se nabízela...
Olga přivezla (mimo jiné!) i své dvě ukořistěné Frídy (rozuměj razítka s motivem portrétu Fridy Kahlo), spolu s Lenkou vyskládaly po stole lahvičky s barvami, hromádky masek a dalších razítek, každá jsme přihodily své štětce a pustily jsme se do práce...

Práci jsme proložily povídáním, večeří, dalším povídáním, spaním, snídaní a návštěvou Soběslavi (o té jinde...).
Já vám nabídnu jen fotky svých dvou triček a přidám hlášení: prádlo od Kukače vypráno a pověšeno! :)
(Lenka s Olgou jistě brzy přidají spoustu vlastních fotek - ony měly, na rozdíl ode mne, fotoaparáty stále ve střehu).






Přeji všem krásné léto! :)

4 komentáře:

  1. ještě jednou dík za pozvání, byly to prima odpočinkové dny, užila jsem si to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, já si to taky užila! Děkuju za všechno :)

      Vymazat
  2. Peti, parádní prádlo! A díky za reportáž od Kukače, zase trochu víc se těším na Liberec...
    bourek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) a moc se těším na liberecké Fridy! :)

      Vymazat