pátek 22. srpna 2014

Svatební album

Dárek už má nová majitelka v ruce, takže mohu v dnešním blogu zveřejnit jednu ze svých posledních prací bez obav, že bych prozradila něco tajného. :)
Nedávno mne jedna milá paní požádala o výrobu svatebního alba v podobném formátu a obsahu, jako je moje zimní modré album. Tentokrát to ale měla být barevnost svatební, bílá spolu s růžovými a zelenými tóny.

Dlouho jsem neváhala a sáhla po osvědčených papírech z produkce 7 DOTS STUDIA, kolekce Messy Head je pro svatební příležitost to pravé. Zadavatelka měla požadavek na české nápisy - tady posloužila výborně nalepovací abeceda  od Papero Amo.



Doplnila jsem další papíry ze svých zásob tak, aby vzálemně ladily. Příliš jsem nezdobila, aby fotografie vynikly - použila jsem spíše jen razítkování po obvodu listů či na okraji, případně jemné zdobení drobnými výseky.



Jednotlivé listy mají spoustu různých kapes se zasouvacími kartami a kartičkami, chybět nesmějí ani vyklápěčky. Je to jednoduchý způsob jak zvětšit prostor pro fotografie a popisky.


Desky zdobí pouze tisk liniové kresby kytice, kterou jsem částečně kolorovala akvarelem a doplnila svorkami, perličkami a kamínky. Jména snoubenců tvoří stříbrně embosovaná písmenka z Ketiny abecedy. 



Celé album je spojeno pomocí stříbrných knihařských kroužků, dirky v deskách jsou zpěvněny širokými průchodkami. Jak je mým zvykem, kroužky jsem bohatě ozdobila různými stuhami, pentlemi a mašlemi v podobných barevných tónech, na jednom z kroužků je drobný stříbrný přívěsek.


Celé album čítá deset listů...

 
 ...a protože bylo třeba jej náležitě ,,zabalit" :), požádala mne paní zadavatelka ještě dodatečně o výrobu dárkové krabice. Takové, aby ,,padla jako ulitá" a zároveň byla dostatečně důstojným obalem. Vše jsem přeměřila, spočítala, vytvořila náčrt a z bíle potaženého kartonu vyrobila dvoudílnou krabici, jejíž víko jsem vyzdobila pomocí již zmíněného papíru z kolekce Messy Head a na vytvoření zdobného motivu jsem použila spoustu papírových kytiček, výseků, lístků, různé velikosti hřebíčků, kamínků a perliček. Vše jsem ještě převázala ladící stuhou...



 Zásilka v pořádku dorazila a byla hned předána, prý udělala radost, což zase udělalo radost mě ;), takže bych se s vámi o ni ráda podělila. Mějte prima den! :)

1 komentář:

  1. Krásné, jemné, a přitom takové veselé... určitě udělalo radost. Moc se mi líbí oba kousky :-)

    OdpovědětVymazat