středa 17. září 2014

Jedno fialové, prosím!

Stručný a jasný požadavek zněl: svatební blahopřání ve fialových odstínech, obsahující kromě místa pro vepsání blahopřání ještě fotografii snoubenců a kapsu na finanční dar - přičemž zde je třeba použít obrázek dvou kachniček (ideálně těch do vany), protože snoubenci projevili přání dostat jako svatební dar ,,kačky". :)

Chvilka zamyšlení, měření a počítání...
Pak nějaké to řezání, lepení, embosování a zase lepení, trocha zdobení (a lepení, jak jinak) a - je hotovo! :)
(foceno samozřejmě bez fotografie, anonymita snoubenců je zachována)

Použití papírů v jemných pastelových odstínech od ,,Sedmi teček" (7DOTS STUDIO) z kolekce Messy Head byla první myšlenka.



Kapsa na ,,kačky"...



,,Kačky" jsou upevněné na mechanismu, díky kterému lze bankovku (zde simulovanou zeleným kouskem papíru) snadno vložit, zasunout do kapsy a zase vyndat...




A závěr: přední strana zdobená horkým embosováním dvěma barvami prášků, doladěno stuhami, svorkou, nalepovacími kamínky...



Dostali jste se při čtení a prohlížení až sem? Pak vám děkuji za vaši pozornost, přeji pěkný večer a zase někdy nashledanou. :)

6 komentářů:

  1. Ano, dočetla jsem až do konce :o) A doprohlížela... Super provedení s úžasnou vychytávkou!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Úžasně vymyšleno i provedeno!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, mne tak baví tvoje vychytávky, protože já tvořím velice intuitivně a myšlenka na technické provedení je mi velmi vzdálená. Ráda jsem se pokochala a věřím, že manželata budou spokojena.

    OdpovědětVymazat
  4. Petro krásné přání. Skvělý nápad s bankovkou. Super.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky vám všem! :)
    Lenko, však já se zas ráda chodím dívat na Tvá jemná přání tón v tónu!
    Mileno, díky za pochvalu, moc mě těší!
    Oli, já taky nikdy dopředu nevím, co vznikne, ale zadání je třeba trochu promyslet a propočítat... ;)
    Zuzko, byl to prototyp a klaplo to - díky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už budu jen opakovat - máš to promyšleno, propočítáno a provedeno skvěle!!!

    OdpovědětVymazat