pondělí 1. září 2014

September - 12 Tags of 2014

Přátelé, dnes jsem za Hujera!
Když se Timovi dnes (po malých technických obtížích) podařilo dostat zářijovou visačku na blog, musela jsem se usmát pod fousy...cha! Motýli...moje obsese posledních týdnů a měsíců! :) Jedna moje kamarádka se mě dokonce při pohledu na TH blog vtipně zeptala, jestli mi po poslední práci s papírem nezbylo pár motýlků...no jasně, že zbylo. A kolik, panečku! :)

Mimo jiné i proto dnes, poprvé v historii, vkládám svou hotovou visačku již první den po vyhlášení! ;)






Pozadí vzniklo za pomoci jiné masky než písmenkovo-číslicové. Použila jsem damaškovou. Mám ji moc ráda a často ji používám. Maskování pomocí Blending Solution jsem zkusila a nevyšlo (mám jen lesklý fotokarton a Tim na svém blogu správně varoval, že s tím to neklapne). Nevadí. Natónovala jsem si papír nejprve světlým odstínem Aqua a přes něj jsem pomocí masky vytvořila odstínem Cranberry vzor.

Razítka dámského obličeje mám různá...chvíli jsem experimentovala a nakonec se velikostně hodila dvě. V tu chvíli jsem už ale řešila i dilema barevného ladění...znáte to: čím větší výběr, tím větší problém. Alespoň u mě to tak je.
Tak se stalo, že vznikly visačky dvě: jedna laděná to studených tónů lezavých podzimních mlh s posledními záblesky teplých slunečních paprsků...


Oko je zvýrazněno epoxidovou čočkou a na dozdobení visačky jsem použila konopné provázky v ladících barvách (jeden jsem dobarvila Butterscotch inkoustem na žluto).



Druhá visačka je v barvách indiánského léta - teplého, sladkého...


Ve vrchní části jsem uvázala inkousty obarvenou TH splétanou lněnou stuhu. 


A tady jsou obě krasavice na společné fotce:


Takže kterou vybrat - studenou?


Nebo spíše teplou?

 
 Toť otázka! :)

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Thank you! :) It is an exception, I assume... ;)

      Vymazat
  2. Beautiful tags and congratulations on getting them posted so quickly.

    OdpovědětVymazat
  3. Hujerko, obě jsou prima...taky jsem měla včera cuky, jen jsem se nemohla rozhodnout pro tu kterou tvářičku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Však jsem nedočkavá, po které sáhneš... ;)

      Vymazat
    2. vtipné je, že tu mám jednu nedodělanou visačku, kde je tvářička a nějací motýlci...jen podklad je muchlážový papír :-), úplnou náhodou na mne vykoukla, když jsem si brala visačkové základy

      Vymazat
    3. Tak nač čekáš? Máš způli hotovo... ;)

      Vymazat