pátek 31. října 2014

October - 12 Tags of 2014



...v hodině dvanácté. Skoro. Ano, ano, tentokrát jsem to nechala opravdu na poslední chvíli. Ale stihla jsem to. Do příště bych se měla polepšit...

Říjnová visačka jse vždycky oříšek - v anglicky mluvících zemích je obvykle ve znamení Halloweenu. Jsem anglofil, ale tenhle svátek k nám zkrátka nepatří. Nemám nic proti všelijakým světýlkům, ale to je vše.
Rozhodla jsem se tedy držet použitých technik. Inspirací mi byl jeden z posledních krásných podzimních dnů, kdy odkvetlé květiny už téměř usychaly, ale pár příjemných slunečních paprsků ještě přivábilo nad hladinu rybníka vážky a barvy listí na nedalekých javorech byly doslova ohnivé. Vál jen mírný příjemný větřík a v nepatrných vlnkách na hladině se všechny ty teplé barvy mísily v nádhernou mozaiku.

Takže jen stručně: otisk razítka na papír a na fólii - fólie vytvořila masku, díky níž jsem v následujícím kroku nezakryla květy (a jednu vážku) strukturovací pastou nanesenou přes další masku (vzor Dot Fade). Po zžaschnutí jsem nanesla několik odstínů barev ve spreji - žlutou, červenou, hnědo-červenou s tmavými odlesky... Do středů květů jsem doplnila nazelenalé kamínky.
Vážky jsem natiskla na bílý papír tyrkysovou barvou, vysekla a opatřila vrstvou Diamond Glaze. K nalepení jsem použila pěnový lepící čtvereček.


Okraj celé visačky jsem opatinovala tmavě hnědým inkoustem a do dirky uvázala a mírně roztřepila jutovou stuhu - potřebovala jsem ještě na tomto místě zopakovat zelený odstín (protipól červeným tónům ve spodní části visačky, vzpomeňte na teorii o komplementárních barvách ;)...). Tyhle stuhy jsou výborné, krásně drží tvar! 
Na kousku mosazného řetízku jsem pomocí spínacícho špendlíku ke stuze připevnila malý kovový přívěsek ve tvar lístku.




A to je vlastně vše...v nejlepším přestat. Tahle visačka má být lehká, vzletná vzpomínka na příjemný podzimní den.


Přeji vám pěkný večer. :)



1 komentář:

  1. You made it in time! I LOVE the texture in the background and the soft colors! It's cool that you went your own way with it as well. Thank you so much for visiting my blog and introducing yourself. I hope to see more of your work.

    OdpovědětVymazat