čtvrtek 9. října 2014

Urodilo se nám...

Konečně!
S jistým zpožděním, uznávám, ale přeci: dneškem je dotažena do konce má spolupráce s českokrumlovským kovářem Ivanem Maurerem (ještě jednou díky, Ivane) a před naším domem je napevno usazen stromek, v němž se snoubí prapůvodní materiály: kamen, kov a hlína.

Ještě je trochu nesmělý a schovává se za kapradím...


...ostrý kontrast na bílém pozadí...


...v celé své kráse.


Či z jiného pohledu.


Mějte pěkný večer. :)



8 komentářů:

  1. Jůůůůů. Tak jsi se dočkala :-) Je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trpělivost přináší...leccos, jak vidno. :) Děkuju.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, Mileno. Nenavrhla jsem ho úplně sama - měla jsem jen hrubou představu. Spoluprác e s kovářem byla nutná, ale pohodová. :) Potřebovala jsem vysvětlit, co nám kovový materiál dovolí a co ne.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, Deniso. Mám z něj velkou radost. Však mi taky trvalo, než jsem se dokopala k realizaci... ;)

      Vymazat