pondělí 24. listopadu 2014

Za okny...

...se dříve šeří a chladno venku už tolik neláká, takže by se zdálo, že je víc času na ,,hraní" s papírem. Jak se to vezme. :)
Každopádně jsem si našla čas a vytvořila pár diářů na příští rok s motivy oblíbené Gorjuss - několik jich už má své majitele a pár jich čeká na ... možná právě na vás. :) Všechny je najdete TADY, motivy jsou rozmanité.


V mezičase ještě vzniklo několik sad vánočních visaček na dárky (ano, ano, už se blíží) a jedno přání k narození holčičky:

 

A protože na neděli 30. listopadu připadá letos první advent a Keta nás zásobuje inspirací na různé druhy adventních kalendářů celý listopad, nešlo odolat! Nemám tolik krabiček (jj, zima se ptá, co jsem dělala v létě! :)...), takže jsem vsadila na šitou variantu. Namísto koleček jsem nastřihala z balicího papíru obdélníky, složila je na ,,kapsy" a prošila (v naší rodině už se šití papíru na stroji nikdo nediví, jsou vytrénovaní). Po naplnění jsem kapsičky pěkně jednu za druhou našila entlovacím stehem na lněný provázek a nalepila malá nalepovací kolečka s čísly - a bylo hotovo. Líbí se mi režný vzhled...


Není to tak těžké, zvládnu to i já - laik. Z dostatku nadšení a snahy udělat radost vzniklo podobných kalendářů několik...ale víc už neprozradím, předala jsem zatím jen jeden, tak ať nezkazím moment překvapení! ;)

A co vy? Už se chystáte na adventní čas? Pochlubte se. :)

4 komentáře:

  1. Nádherné!!! Že je to ta nejhezčí radost z tvoření? A co teprve ty výhody! ;-) nej maminka, rychle vstávání bez přemlouvání... Samá pozitiva ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podepisuju to všechno, bez reptání! :)

      Vymazat
  2. Všechno je parádní! A kalendář je úžasnej. Letos ho nedávám. Ale příští rok už budou kluci doma, tak že bych snad těm mým chlapům nějaký udělala? Keta letos zásobuje úžasnou inspirací :-)

    OdpovědětVymazat