pátek 19. prosince 2014

December - 12 TAGS OF 2014

Tak a je tu poslední, prosincová visačka z letošní série.
Podklad je vytvořen kombinovanou technikou v chladných, modrých tónech, proto jsem přidala ještě stříbřité vločky na vrchní lem visačky a tmavý plaňkový plot na opačnou, spodní stranu.
Mrazivý dojem ještě umocňuje embosovaná fólie připevněná přes celou plochu prošitím na stroji.

Nápis z pěnových písmen je sice dostatečně prostorově výrazný, díky bílé barvě ale zbytečně neruší a celkově doplňuje kompozici vodorovných linií (plot, nápis, vločkový lem v horní části).

V levém horním rohu je snítka mého oblíbeného jmelí - mám ho moc ráda pro jeho vyjímečnost, zvláštnost a nakonec i vzácnost. Tohle konkrétně je z filcu, doplněno nalepovacími perličkami v barvě slonové kosti.
Dirku v horní části visačky jsem zpevnila širokou, matně stříbrnou průchodkou, provlékla jsem řídce tkanou bělavou stuhu a převázala bílou režnou nití. Na ni jsem navázala - pro umocnění slavnostní vánoční atmosféry - tři maličké stříbrné rolničky.





Přeji tímto všem mým pravidelným příznivcům i náhodným návštěvníkům mého blogu pokojné sváteční dny, hodně radosti a spokojenosti a nejvíce příjemně strávených chvil s těmi nejbližšími. :)

1 komentář:

  1. české, sváteční, vánoční..a nakonec to jmelí i evokuje timovo paroží...pěkně jsi završila celý rok

    OdpovědětVymazat