pátek 12. prosince 2014

Jedno svatební

Žil byl jeden moudrý pár, který se rozhodl zpečetit vzájemný vztah svatebním obřadem...
A pohádka pokračuje :) : obřadem malým, jedinečným, nezapomenutelným. V krásném prostředí písku, slunce, moře.
Tohle všechno píši na vysvětlenou, proč mnou vyrobené přání vypadá...atypicky. ;)
Víc neprozradím. Je to čistě jejich osobní věc.

Výchozím formátem je čtverec 13 x 13 cm bílé barvy.
Použila jsem velké množství kartonových výseků číslic, přilepila a natřela poctive všechny záhyby bílým gessem. Základní tónování v barvě písku s jemným třpytem obstaral Moon Shadow Mist spray z řady Lindy´s Stamp Gang. Z vrchní vrstyv číslic jsem barvu po zaschnutí jemně setřela vlhčeným ubouskem, aby vynikla hloubka. Pak přišlo na řadu zvýraznění data svatby: kromě jiného směru mají číslice i jinou barvu - použila jsem novinkové embosovací pudry opět od Lindy´s Stamp Gang - luxusní, transparentní, s jemným třpytivým nádechem. Množstvím vrstev si sandno můžete regulovat jejich intenzitu, díky jemnosti se dají použít i na nejmenší detaily. Já jsem využila barevně se hodící odstíny Magic Moon Pearls a Desert Moon Turquoise, jsem z nich opravdu nadšená.

A protože podklad sám o sobě je dost členitý a zajímavý, zdobení už obstará jen pár bílých papírových výseků listů a květů, které jsem doplnila rudými látkovými růžičkami a dva výseky ve tvaru srdce. Ve stejné barevnosti jsou i nalepovací perličky a kamínky, které zaručují opakování týchž odstínů po celé ploše přání...



A to je vše. :)



Hodně štěstí novomanželům! :)
 
  

4 komentáře:

  1. Tak to je bomba. Ty vždycky překvapíš něčím novým Peťo. Samozřejmě, že přáníčko vzbuzuje zvědavost, proč tolik číslic... atd. :-) Budu se jenom domýšlet. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mileno. Musím poctivě přiznat, že zas TAK nové to není - Keta minulý rok řešila podobně podklad pomocí písmenek. Ale ačkoliv to byla piplačka, jsem s tím spokojená. :)

      Vymazat
  2. já bych řekla proto, aby to datum bylo lehce zamaskované :-D
    danas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Danko. :) Ano - lehce zamaskované a lehce tématické. :)

      Vymazat